Jump to content

lowrider missies

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan nu alleen nog misie van low riders doen maar ik weet niet zo goed waar je er ff snel 1 kunt stele ofzo en hoe ze eruit zien :?

Geplaatst:

Dit zijn alle lowriders:

-Blade

-Remington

-Broadway

-Savanna

-Slamvan

-Tornado

-Voodoo

(Met dank aan WikiGTA :) )

In de buurt van Grove street rijden wel veel lowriders rond. ;)

De Savanna en de Voodoo zul je waarschijnlijk het meest tegenkomen in de buurt van Grove st.

Zo ziet een Savanna d'r uit: klik!

Zo ziet een Voodoo d'r uit: klik!

Zo ziet een Remington d'r uit: klik!

Zo ziet een Tornado d'r uit: klik!

Zo ziet een Slamvan d'r uit: klik!

Zo ziet een Broadway d'r uit: klik!

En zo ziet een Blade d'r uit: klik!

Ook de plaatjes zijn van WikiGTA, alle rechten voorbehouden :engel:

Ik hoop dat ik je goed geholpen heb, nog suc6 verder ;)

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnljk bedoel je de missie Cesar Vialpando.

Als je deze missie start, moet je naar de tuning shop gaan. Daar moet je in een lowrider stappen. Daarna rijdt je naar Unity Station en daar zal de Lowriders challenge beginnen.

Je hoeft dus neit zelf voor een wagen te zorgen. Je krijgt er al 1 ;) .

Let wel even goed op de besturing, voor de PC moet je de numlock toetsen rechts op het toetsenbord gebruiken! Succes!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
ik kan nu alleen nog misie van low riders doen maar ik weet niet zo goed waar je er ff snel 1 kunt stele ofzo en hoe ze eruit zien :?

Een tip:als je de missie gaat doen, neem geen Savanna die is nogal slecht bestuurbaar bij hoge snelheden.

Het beste is altijd een Slamvan, die is snel en goed bestuurbaar, de anderen wat minder!

Geplaatst:
Waarschijnljk bedoel je de missie Cesar_Vialpando. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Cesar_Vialpando

Als je deze missie start, moet je naar de tuning shop gaan. Daar moet je in een lowrider stappen. Daarna rijdt je naar Unity Station en daar zal de Lowriders challenge beginnen.

Je hoeft dus neit zelf voor een wagen te zorgen. Je krijgt er al 1 ;) .

Succes!

Dat is bij de eerste missie Van Cesar Vialpando zo, maar bij de volgende missie van hem (waarbij je moet racen) moet je zelf voor een lowrider zorgen ;)

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Dus hier wordt de missie " High Stakes, Low-Rider" bedoeld

Die lowrider van die eerste straatrace missie, staat bij in dezelfde buurt waar je de missie start. Vlakbij het huis van Cesar staat een goede bestuurbare lowrider geparkeerd.

Je kunt deze missie niet met een slamvan doen, deze komt zeer zelden voor op de "Strip" in Las Venturas. Ten zei je hem kunt spawnen met noobmod!

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...