Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je sigs zijn steeds wat hetzelfde vindt ik maar het is wel een 8 waard. Reageren
Mentos Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 dat komt omdat ik net deze style heb ondekt Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Blijf je hier wel aan houden. Zie hieronder. -Maximaal 2 keer per dag iets laten raten! Het is niet persee nodig om ook echt die dag 2 keer iets te gaan posten. Je hebt er vandaag al 3 laten raten. Ik zal het op prijs stellen als je de Graphic Showroom Regels eens goed doorleest. Éémaal gedaan en je weet gelijk alles. Reageren
Juice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Oeps verkeerde topic. Ik dacht dat ik in het Rate de signature boven je-topic was. Sorry! >>> Door .Levi.: Maakt niks uit kan gebeuren. <<< Bewerkt: 5 januari 2006 door .Levi. Reageren
Mentos Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Blijf je hier wel aan houden.Zie hieronder. -Maximaal 2 keer per dag iets laten raten! Het is niet persee nodig om ook echt die dag 2 keer iets te gaan posten. Je hebt er vandaag al 3 laten raten. Ik zal het op prijs stellen als je de Graphic Showroom Regels eens goed doorleest. Éémaal gedaan en je weet gelijk alles. Ja sorry!!! ik weet wel wat de regels zijn die heb ik al lang gelezen maar ik was het ff vergeten toen ik er al 3 had gepost was het al te laat!!! want je kan je eigen topics niet verwijderen!!! >>> Door .Levi.: Het is geen drama, iedereen maakt wel eens een fout. <<< Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik vind hem er strak uitzien. De kleuren passen goed en de bg is mooi gebrushed. Tekst is ook strak 9/10 Reageren
Little Mister Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hij is zeker wel mooi, alles past goed bij elkaar en zo.. 8.2/10 Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 mooi gedaan hoor! Zou het zelf nooit kunnen! Denk dat ik eens een site ga zoeken waar ik dit kan leren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.