dependervent Geplaatst: 16 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2004 hallo, weet iemand hoe je op een motor op zijn achterwiel kan rijden(welke knoppen op de pc?) b v d dependervent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spruytwilliam Geplaatst: 16 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2004 als je op je zes duwt van je numpad (die rechts zit) dan kan je op je achterwiel rijden. als je op 9 duwt kan je staan. Als je dan toggeld op 9 dan kan je hrder want dan bukt ie voorover. dat is ook zo op een brommertje k hoop dat je hieraan genoeg hebt, William Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dependervent Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2004 bedankt tis gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spruytwilliam Geplaatst: 16 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2004 mooi zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 Als je "stoppies" wilt maken moet je hard rijden en achteruit en nr. 9 intoetsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 23 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2004 Wat zijn stoppies??? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spruytwilliam Geplaatst: 23 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2004 nee joh, neophyter zegt maar wat. maar t zou wel leuk ziijn als het kon. op je voorwiel stoppen. :lol: k heb het eerst ook gepropeerd wat neophyter zie maar het lukte niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2004 stoppies zijn stunts op voorwiel.....vraag maar aan motorrijders... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 1 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2004 En het kan wel invice city... tis mij wels gelukt maar het is wel moelijk om te doen :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 1 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2004 Nu lukt het mij weer volop om stoppies te doen en kiijk naar de screen hieronder : je moet eerst heelhard rijden en S en numpad 9 te gelijk indrukke dan krijg je dit: (Je kan het nog veel hoger doen maar ik kon geen screen tegelijker tijd make...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2004 Topscore van mij is 4 seconden...ik ben geweldig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA rulez Geplaatst: 5 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2004 mijn langste is 5 sec. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 5 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2004 Mijn topscore is 3.78 seconden maar ik had er toen niet echtveel tijd voor!!! (moest ff snel screen make haha) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spruytwilliam Geplaatst: 6 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2004 ik kom niet hoger dan 2 seconden nog ff een paar dagen oefen en en het lukt bedankt djbob ik wis niet dat het kon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 13 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2004 als je langer dan 5 sec op je 8erwiel rijdt dan krijg je een bonus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.