darknight Geplaatst: 16 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2004 5 seconde wheelen ghehehe geen probleem probeer maar 50 sec te wheelen dan lijkt het ergens op alleen die stoppies zijn wel lastiger, maar mn 4 sec is ook nie slecht en op 2 wielen racen is lastig maar een beetje ambulance bestuurder kan het wel zeker 6 sec volhouden ghehehe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wappie Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 Men neemt een scooter en rijd naar de airport, gaat vervogens naar het einde van een landingsbaan (zorg wel dat je de wind in de rug heb dan) geef vol gas trek hem op zijn achterwiel en rijd +/- 10a20 seconden op je achterwiel recht over de baan heen. Mijn record op de ps2 is +/- 1.5km Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2004 als je langer dan 5 sec op je 8erwiel rijdt dan krijg je een bonus Aha...ik wist dat niet...ik had maar 4.16 sec :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2004 ik ehb een record van 8 seconden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2004 Ik weet nie wat mijn record is??? Waar kun je dat zien/checken???? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoD Geplaatst: 20 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2004 zijn er nog meer stunts voor motors? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2004 :lol: Ja....dat is heel moeilijk maar dan moet je op 2 wielen rijden... het is mij 1 keer gelukt...heel cool :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta v-c freak Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2004 (bewerkt) ga maar eens met een originele faggio op j voor wiel en dat weer gas dan kan je vet lang mijn langste is ong 30sec. B) hoo verkeerde forum of hoe dat dan ook heet Bewerkt: 5 april 2004 door gta v-c freak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 Ik weet nie wat mijn record is??? Waar kun je dat zien/checken???? :blink: volgens mij gewoon bij stats ofnie?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2004 jah..bij stats...en dan iets van: Longest Wheelie ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 wheelieen kan ik heeel erg lang ik denk zeker bijna een minuut en een stoppie 3 seconde maar wat is de bonus bij de stoppie lang dan 5 seconde doet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 (bewerkt) mijn langste is 7 sec moet je op dat scootertje doen moet je eerst op num9 drukken als je snel genoeg gaat dan stoppen en als je de goeie hoek hebt gas geven en dan blijft ie een poosje zow:lol: is dat goed????? :huh: Bewerkt: 25 november 2004 door mc-vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 je weet toch wel da je nu antwoord geeft op een vraag van een half jaar geleden he :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) Mijn langste weelie is 499.99 meter heel toevallig, 5 seconden, langste stoppie is 26 seconden op starfish-eiland, gewoon heel langzaam rijden, geen probleem, en langste weelie 11 seconden vanaf Washington Beach naar Ocean Beach, waar ook je eerste safe house is, waar je naar Sonny bel. Stoppie moet je gewoon met Faggio of Pizza Boy doen. Ik wil wel eens een screenshot zien dat iemand een stoppie met een Angel of Freeway doet dat is helemaal onmogelijk. En m'n langste stoppie is nu 91 seconden! Gehaald op vliegveld met Faggio. Bewerkt: 4 december 2004 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) mij lukken die whielies niet jah het lukt wel maar er komt niks te staan :ph34r: :unsure: <_< :huh: stopies lukken mij wel 248,15 m en 23 sec is het langst Bewerkt: 26 november 2004 door mc-vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.