gta mega fan Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 waarom heeft wikigta de tekst van gtagames overgenomen en lach niet al te hard want ik weet het het is een domme vraag Reageren
Juice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Geen één vraag is dom GTA mega fan! Ik denk dat ze het lettertype hebben overgenomen, omdat het het lettertype is van GTA. Met dit lettertype is GTA opgegroeid. Kijk maar eens op de voorkant van de hoesjes al je GTA's, er staat allemaal GTA in dat lettertype. Het lettertype draagt de naam Pricedown, en is te downloaden op GTAGames.nl. Dit is het officiele GTA Lettertype, en daarom denk ik dat WiKiGTA dat overgenomen heeft. Daarnaast ziet het lettertype er ook niet lelijk uit natuurlijk. Bewerkt: 5 januari 2006 door Juice Reageren
gta mega fan Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 nee ik bedoel de tekst van de walktrouwhs ofzo(is me vraag echt niet dom) Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Omdat wikigta van GTA games zelf is. De info die al op de site bestond hebben ze over gezet naar wikigta, en ze hebben er nog heel wat exrta info bijgedaan. Reageren
Juice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Maar dat leg ik toch ook uit? Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Her en der is inderdaad gebruik gemaakt van de teksten die al voor GTAgames.nl gemaakt waren, maar dit betreft met name de algemene beschijvingen en introducties. De teksten van de walkthroughs ( mission beschrijvingen en zo) zijn echter allemaal speciaal en exclusief voor de WikiGTA geschreven. PS. voor alle duidelijkheid WikiGTA is een onderdeel van het GTAgames.nl netwerk ( net als dit gtaforum.nl ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.