The Italian Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hallo hier kunnen jullie me creaties zien en raten ben maar een beginnend Photoshopper dus niet al te kritisch graag we beginnen met deze: binnekort komen er meer Reageren
SamShine Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Je styl is oke, je achergrond ook. Alleen zijn je renders een beetje wazig... Ook die soort ''bol'' linksbovenin zit er een beetje de rest wat wel mooi is te verpesten. Nu is het een 6,9, zonder bol en als je renders iets scherper waren een 7,5. Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Je hebt je text hier al wat veranderd! Maar je moet die text anders doen hij is niet mooi! 6/10 Hij is heel simpel. Reageren
need my speed Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ook al is hij simpel, dat maakt niet uit...Als ik nu een hele lelijke, maar moeilijke sig heb gemaakt, krijg ik dan een 10/10? Ik geef hem (je tweede) een 8.0 / 10, ik vind hem wel mooi. Reageren
Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ligt eraan hoeveel je eraan gedaan hebt jij hebt aleen renders op een zwarte achtergrond gesleept en dan tekst stroke en dat is klaar darom een 4 vor de moeite Reageren
The Italian Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Hier 1 andere dit keer Roanldinho in the spotlights en ja moet nog veel leren, ben nog maar een groentje in photoshop Bewerkt: 7 januari 2006 door The Italian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.