The Italian Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Onderwerp: Gta style Soort design: signature Size design: wat je zelf wil(ik heb 500x150 Render: Ja animatie: nee Premade: Ja Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk De mijne stuur ik zo snel mogelijk die andere vondt ik niet mooi genoeg Ik wil wel tegen een beginnende photoshopper zoals ik (geen pro`s) >>> Door .Levi.: Premade: als je wilt weten wat dat betekent lees de regels even en kijk bij battle. Render is gewoon het plaatje wat je meestal plakt op je signature.<<< Bewerkt: 6 januari 2006 door The Italian
NandroDavids Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik wil wel. Ik stuur de mijne zo snel mogelijk in...
The Italian Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Ik wil wel. Ik stuur de mijne zo snel mogelijk in... Oke ik ga tegen jouw Bewerkt: 7 januari 2006 door The Italian
NandroDavids Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 The Mafia: NandroDavids: Mochten er nog mensen uit het gangtopic komen, dan kun je vanaf nu stemmen... Veel succes, The Mafia!
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik stem op nandrodavids. Die is lekker simpel. Maar toch erg strak. Niet al te vol. Ik mag dat wel.
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Nandrodavids. Allebij simpel. Maar de tekst van nandrodavids is gewoon veel mooier. En er is meer aangedaan.
Juice Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Mijn stem gaat naar NandroDavids. Lekker simpel, en toch lekker strak. Heel mooi NandroDavids! KUTGW! Vote: NandroDavids
The Italian Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) In de post van ND deed me sig het niet plus hij had de verkeerde naam gedaan en hij deed de battle zonder dat ik het in de gaten had dat me sig het deed. Dus hierin wil ik jullie zeggen dat het stemmen vanaf nu kan beginnen En alstjeblieft geen gezeur de stemmen gaan vanaf deze post in The Italian Nandrodavids stemmen tot 18 januari Kan een admin de topictitel veranderen graag Bewerkt: 7 januari 2006 door The Italian
Froodooo Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) The Italian Mooie Sig, al die hoofden zien er wel grappig uit. Die auto had wel wat meer in beeld gemogen, en de tekst kan wat beter. Nandro Davids Een mooie, simpele, rustige Sig. Ziet er mooi uit, het geeft je een best rustig gevoel. Hmm, wel erg moeilijk om te kiezen. Ik stem toch voor The Italian. Bewerkt: 7 januari 2006 door Froodooo
Matiscus Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Mijn stem gaat naar NandroDavids Vind hem beter over komen.
NandroDavids Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Na uitvoerig overleg tussen The Italian en mij hebben we besloten dat het stemmen weer verder kan gaan. The Italian: NandroDavids: Het staat op dit moment 5 - 2 in het voordeel van NandroDavids. Het stemmen kan weer verdergaan! Je kunt nog stemmen tot 8 januari 23.59 (morgenavond). Veel succes verder, The Italian! Edit @ Ruurd: Dat was niet bedoeld als tussenstand, maar The Italian en ik moesten even overleggen en daarom had ik met deze post even het stemmen stilgelegd... Bewerkt: 8 januari 2006 door NandroDavids
Ruurd31 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 NandroDavids je hoeft niet telkens de tussenstanden weer te geven, dat is best irritant :$ . Hej, maar je hebt wel geluk. Mijn stem gaat naar jou NandroDavids!
Nemean^inf Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Nanrodavids ziet er het beste uit netjes alleen de tekst pixelfont op 12 en geen sharp maar none.
Recommended Posts