RRyder Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je zou maar zo'n vriendin hebben...wat een bitch Hoe gaat dat het snelst? Fastfood vond ze niet leuk.... Kwam ik de volgende keer aan; had ik niet genoeg style Sum1 help plz! :$ Reageren
Upstream Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Op de walkthrough staat dit: Omschrijving: Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00 Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij Beloning: [list] [*] 35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Breaking the bank at Caligula's"[*] 40%: "Normale" seks is mogelijk[*] 50%: Haar wagen is beschikbaar [/list] hopelijk heb je hier wat aan Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Als je het gimpsuit aantrekt ( kan je na de missie 'key to her heart' terugvinden in je kleerkast) aantrekt, wil ze direct seks hebben met je, en krijg je direct 10% bij. Hoef je haar niet overal mee te sleuren. Reageren
RRyder Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Die kleerkast kan ik me alleen herrinneren in Grove ST.....Of staat ie nog ergens anders? Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je kleerkast heb je in alle safehouses hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.