Jump to content

Trucking missie's

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand mij tips geven hoe ik die laatste trucking missie het best kan doen? voordat ik met de missie begin stippel ik eerst de route uit die ik wil gaan rijden en dan probeer ik zo rustig en snel mogelijk die route te rijden. alleen de politie beukt steeds tegen de trailer aan waardoor de trailer van de schotel afspringt :duh: en dan is het nog best lastig als je 4 sterren hebt om hem weer aantekoppelen en verder terijden zonder dat alles in de lucht vliegt :bonk: ik speel het spel op de PC en ik gebruik geen codes ik ben ook niet vanplan hem in het savegame aanvraag topic te zetten want ik wil het zelf doen! kan iemand mij tips geven hoe hij het heeft aangepakt?

b.v.d

Huib

Geplaatst:

Zonder cheats ontkom je vrees ik niet onderuit..

Ik had hem gewoon gehaald MET die cops. Ik denk ook niet dat je de politie kan afschudden met een Pay & Spray. Het zal dus echt uit jezelf moeten komen! Goed stuurwerk dus.

**Je kan natuurlijk ook een route uitstippelen dat je zoveelmogelijk Cop Bribes oppakt..

Geplaatst:
Zien dat je de sneste wegen neemt!

En de pay and spray zou wel helpen niet?

1. Een truck past niet in de Pay en Spray (Met trailer)

2. Je krijgt vanzelf een truck dus je kan niet kiezen

:puh:

Geplaatst:

nee een pay en spray werkt niet :?

het is misschien wel een goed idee om zoveel mogelijk Cop Bribes te verzamelen.

ondertussen probeer ik t nog wel een paar keer

alvast bedankt!! _O_

Geplaatst: (bewerkt)

ok dat had ik nog niet geprobeert ik ga het gelijk ff doen!

THNX!! _O_

:cya:

Het is me eindelijk gelukt!! ik had het een paar keer over het spoor geprobeerd maar dan kwam ik steeds andere treinen tegen dus ben ik maar weer over de weg gegaan! misschien is het voor andere mensen een tip om er voor te zorgen dat als je in de vrachtwagen rijd en er komt een politie je tegemoet hem zo te raken dat hij over de kop slaat of dat ie in een ravijn komt! dan heb je er minder last van tot de nieuwe komt!!

iedereen die mij heeft geholpen hartstike bedankt _O_

groeten:

De Huib :bier::cya:

Bewerkt: door De Huib

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...