jeroen.engeler Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 In de gym staat een ventje met een cirkel ervoor , maar als ik daar in ga staan gebeurt er niks. Wat kun je daar doen ? Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ofwel moet je positief of negatief antwoorden ofwel is het omdat je geen genoeg spieren hebt. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Posetief is met Y en Negatief met N Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 dat moet ook linksboven in een zwart balkje staan !! Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 en dan kan je een gevechtssport uit oefenene en nieuwe moves leren! Reageren
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je moet ook een bepaalde hoeveelheid Muscle hebben! Meestal komt er dan een balkje van 'You can now learn new moves'. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Mijn balkje voor spieren is 100% en als ik positief of negatief antwoord gebeurt er nog niks, maar wat kun je daar dan doen? Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 um dan is er iets niet goed aan je spel! Probeer op nieuw te installeren. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je moet naar hem toe lopen (In de Marker gaan staan) en dan op Y (PC) of -> (PS2) drukken, dan moet je hem verslaan in de PIT, dan komt er een cutscene waarin hij de moves laat zien. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je moet naar hem toe lopen (In de Marker gaan staan) en dan op Y (PC) of -> (PS2) drukken, dan moet je hem verslaan in de PIT, dan komt er een cutscene waarin hij de moves laat zien. jah weet hij wel! maar er komt niets van Y of N Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Nou ja, ik probeer het nog wel eens. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 btw bij welke gym was het? welke stad? LS, LV, SF Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik heb het nog een keer geprobeerd en het is gelukt in LS, maar in LV en SF staan helemaal geen ventjes meer. En hoeveel nieuwe moves kun je leren? Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Toch een paar, ik denk in totaal 6 ofzo. Reageren
ballas Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ik raad je aan naar sf te gaan,want daar leer je de coolste moves. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.