Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) sf moves zijnwel cool maar je mist vaak met die trap, LV moves zijn chiller omdat die stoot na de knietjes altijd in 1 keer dood [EDIT:] probeer maar eens met een vriendin, daar kun je je ak op leegschieten maar na die klap zijn ze mooi in 1 keer dood(ps ik haat denise en katie) Bewerkt: 7 januari 2006 door moonbeam Reageren
ballas Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) is die knie de combomove? edit:als je 0%muscle hebt en je doet hem dan zijn ze niet dood. Bewerkt: 7 januari 2006 door ballas Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ja eerst geeft cj het slachtoffer 2 knietjes en daarna een klap tegen de slaap, dood altijd als het raak is Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Staan die ventjes in de gyms er op bepaalde tijden? Reageren
Rekam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Die zijn normaal altijd aanwezig in de gym. Reageren
Dago58x Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Bij mij lukte het wel ik drukte op y en toen ging ik vechten met die man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.