martijndegroot Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 hey ik zou graag Gta Vc Reborn Part 1 willen toevoegen aan mijn gta vc maar mijn engels is niet al te best en ik kom niet uit de handleiding zou iemand voor mij de handleiding willen om zetten naar het nederlands zo dat ik hem wel begrijp. of goed en duidelijk willen zeggen hoe het werkt? alvast bedankt Reageren
Trax Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Is er geen Nederlandse handleiding dan? PM me maar jouw msn/email adres, dan zal ik kijken wat ik kan doen om het te vertalen, dat is wel wat handiger. Reageren
martijndegroot Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 hier is de handleiding wie of wie kan hem vertalen of goed in het nederlands uitleggen? You will need the following to install.... IMG Tool version 1.3 1) Open up the gta3.img in the models folder of your vice city directory. Then add the entire contents of the "add to img" folder. 2) You now need to copy the "data" folder into the vice folder. This should overwrite the main.scm, gta-vc.dat, and the oceandrv.ipl. Also, the "privateisle" folder and its contents will be added to the maps. 3) Use VC limit adjuster to update and save the buildings to 7187 and the dummys to 2462 4) START A NEW GAME ------------------------------------------------------------------- wie kan me snel helpen ? Reageren
Trax Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Je hebt dit nodig, installeer het dus .... IMG Tool versie 1.3 1) Open gta3.img in de folder Models van je GTA Vice City directory. Dan moet je alle gedeeltes van de "Add to IMG" folder toevoegen. 2) Nu moet je de "data" folder kopieëren in je GTA Vice City directory. Deze zou main.scm, gta-vc.dat en oceandrv.ipl moeten overschrijven. Ook de "privateisle"folder en zijn gedeeltes zullen worden toegevoegd aan de mappen 3) Gebruik Vice City Limit Adjuster om de gebouwen te updaten en opslaan naar 7187 en de "dummy's" naar 2462 4) Start een nieuw spel Reageren
martijndegroot Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ben ik weer maar ik snap het nog nie ik moet de gedeeltes van de "Add to IMG" toevoegen. maar ik weet niet hoe dat moet ?kan iemand dat goed beschrijven? ik zal eens beschrijven wat ik doe. ik op de file gta3.img dan krijg ik het scherm van IMG Tool versie 1.3 er voor en wat moet ik dan doen ik deed dit: ik drukte op file en dan op open toen ging ik op zoek naar de add to IMG folder en die kon ik ook nog vinden maar dan ziet hij niks in die folder hij zegt dat hij leeg is. en daar kom ik dus vast te zitten. wie kan mij helpen en zeggen wat ik verkeerd doe? Reageren
Trax Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Staat er misschien in de readme of ergens anders de maker in? Dan zou ik met hem even contact opnemen over hoe het werkt. Edit: Oei, ik kom er net achter dat het Blizard was die het gemaakt heeft, en met hem kun je geen contact meer opnemen (althans via het forum niet) Reageren
Arjen Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Je moet bij de IMG Tool (je moet wel gta3.img hebben ge-opend) op Commands drukken. En dan naar Add. Dan moet je die folder 'Add to IMG' selecteren en op Ok drukken. Maar let op! In die 'Add to IMG' folder staan enkele bestandjes die normaal ook al in de gta3.img staan. Je moet ze dus allemaal ff na checken of ze er al in staan of niet. Voor de rest moet je de COL Editor nog downloaden en daarvoor moet je de 'stretch.col' even vervangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.