jr_maffia Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ik snap dat hele gedoe over dat modden niet. kan ik niet gewoon een kant en klare mod dat ik die download en dat ik dan gelijk hem heb ik me spel? wie weet nog zo'n goeie kant-en-klare site waar ze dat soort dingen hebben? Reageren
Blastov Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ja, je kunt kant en klare mods dowloaden bijv. van gtagames.nl een paar goede mods zijn Grand Tani Islands en de n00bmode, even wat bestanden in de sa map gooien en je hebt er een hoop pleizer voor terug Mijn vriend Google weet ook wel wat gta downloadsites Maja ik mag hier geen links geven naar andere gta sites, dus helaas pindakaas Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Er zijn vele sites voor mods hoor en als je mods zoekt voor het gta leventje makkelijker te maken dan is nOObmode een goede keuze! Ben je SA beu: dan is GTi het goede modje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.