Jump to content

M'n gangs en Corporations signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor ons nieuwe forum onderdeel "Gangs en Corporations" heb ik deze signature/banner gemaakt.

Het was alweer een tijd geleden dat ik creatief met PS was bezig geweest, dus naast een cijfer ook graag verbeterpunten aangeven..

post-748-1136336167.gif

Geplaatst:

Leuke signature en een leuke banner. De graffiti tekst vind ik wel mooi staan, alleen dat corporations is weer wat te strak naar mijn mening. Dat & ertussen vind ik erg leuk gedaan, het valt niet veel op en dat vind ik juist erg mooi. Je vertelde dat je zelf had gerendered mijn complimenten, hij is goed uitknipt. Alhoewel ik zelf denk dat je op het laatst een stroke er omheen hebt gedaan? Achtergrond kon misschien wel een ander kleurtje gebruiken, misschien wat gangster look, maar het blijft natuurlijk de forum kleur (orange).

Eindcijfer = 7,8

Geplaatst: (bewerkt)

Hij is mooi, alleen had je beter een andere font kunnen gebruiken voor coporations.

Een 7,4 (omdat je mod bent ;) )

Bewerkt: door Big-Loser
Geplaatst:

Ik vind hem helemaal perfect. Ik vind dat juist mooi staan dat strakke lettertype, dat is echt zoals de Mafia, in strakke pakken etc. dus waarom dan geen strak lettertype

En dat Graffiti geeft weer echt de gangs aan. Leuk dat er weer een nieuw Forumgedeelte komt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...