.Levi. Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 PatrickW en ik willen de strijd met elkaar aan gaan! Nou dan gaat het gebeuren ook. Banner battle! In de linkerhoek hebben wij patrickW met zijn geweldige banner! En in de rechterhoek hebben wij .Levi. met zijn geweldige banner! Het stemmen kan t/m 7 januari.
Crifox Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik ga voor patrickW. Hij is mooi, simpel en orgineel
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Stem PatrickW Is meer mijn style dan .Levi. ze zijn beide mooi maar PatrickW heeft gewoon iets meer..
Froodooo Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 PatrickW Ziet er goed uit, mooi banner, goed lettertype... Gewoon een goede banner. .Levi. Hmm, ik vind het niet echt zo mooi. Al die plaatjes bij elkaar spreken me niet zo aan, en de achtergrond evenmin. Mijn stem gaat naar PatrickW. Beiden nog veel succes!
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Mijn stem gaat ook naar patrickW. Die van patrick is gewoon orgineel en erg goed gelukt. Die van .Levi. is natuurlijk ook erg mooi. Alleen ik vind de kleuren wat saai. Dus stem: PatrickW. KUTGW beide.
Juice Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Wow, jullie durven wel zeg . Ik ga voor PatrickW, omdat ik die van Levi iets te sombere kleuren vind hebben. Allebi zijn ze heel mooi. KUTGW, maar ik ga toch voor PatrickW. Vote: PatrickW
Typhoon Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) EDIT: Ik dacht dat de onderste van patrickW was. Ik kies Dan levi! Om de reder meer gangster Style en gewoon vetter! Bewerkt: 6 januari 2006 door C-J_Redman
Fabelous_P Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik stem op .Levi.,vind hem toch wat mooier dan van PatrickW
Achille Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Haha erg mooi allebei, Maar ik stem toch voor .Levi. vind iik gwn mooier
Lantyz Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ah, Titanic Warfare! Ik heb weinig verstand van graphics, dus ik stem ouderwets op diegene die me het meest aanspreekt. Dat is in dit geval die van PatrickW. Oranje blijft natuurlijk de kleur van GTAgames, de afbeelding is niet rommilig, maar ook niet saai, het lettertype is duidelijk en stijlvol. De afbeelding van Levi zit qua compositie mooier in elkaar, maar ik vind hem te donker. Ook valt de tekst niet echt op.
Gtaboy107 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik kies op PatrickW. Reden:Hetzelfde als Lantyz. Groeten Gtaboy107.
Xavu Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 .Levi. gaat mijn stem naar maar iets te donker
Big-Bear Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik stem toch op PatrickW Waarom?: -Hij heeft precies 2 goede soorten Renders genomen: Mafia en 1 van de echte Gangs -Hetzelfde als hierboven precies die 2 stylen lettertypen: De strakke van de Mafia, en de Graffiti van de Gangs -Hij heeft toch weer de GTAgames.nl kleuren, en hij spreekt me erg aan En ik vind die van .Levi. de druk, en te donkere kleuren, maar ik zou het zelf niet kunnen.
W3sl3y Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Mijn stem gaat naar .Levi.! Het is jammer dat die van .Levi. te groot is als SIG. >>> Door .Levi.: Het blijft natuurlijk een banner. <<<
Ruurd31 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Die van .Levi. vind ik het mooist, lekker groot en cool plus een geweldige uitstraling! PatrickW die van jou is ook mooi, maar mij iets te rustig! Ga zo door!! Bewerkt: 6 januari 2006 door Ruurd31
Recommended Posts