Barcelona Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Ik merk soms dat leden hun savegame per ongeluk hebben verwijderd. Ik hebt hier een oplossing voor, dat je nog altijd een extra savegame hebt. je moet naar de map Documenten gaan. Dan maak je een mapje aan met de naam Savegames. Ga dan naar Sanandreas Userfiles, klik dan op een savegame met de rechtermuisknop. Klik dan op kopieren en ga dan terug naar de savegame mapje.Klik dan op plakken en dan staat je savegame er. Bij mij lukte het wel, want ik hebt soms ook wel eens een savegame verwijdert, maar ik had toch nog een savegame over. Bewerkt: 6 januari 2006 door Max1990 Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Dat is een goede oplossing ja. Ook kun je je spel waar je in bezig bent, gewoon 2 keer opslaan. Dat je dus zeg maar 2 savegames heb van het spel waar je in bezig bent. Als je er dan per ongeluk eentje delete, dan heb je altijd de andere nog. Je moet dan natuurlijk wel allebei je savegames regelmatig opslaan, want anders heb je er nog niks aan. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ej die wist ik nog niet Froodooo thx goeie tip Reageren
J.V.D Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) mooi bedacht zeg is handig als ik mijn computer opruim. Bewerkt: 6 januari 2006 door J.V.D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.