Jump to content

hoe kan ik het best mille versieren

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan mille niet versieren ze vind niks leuk en als ik haar niet kan versieren kan ik een missie niet doen help hoe kan ik haar versieren

Geplaatst:

Hier vind je alle informatie over Millie: *KLIK*

Als ze zegt dat ze wat wil eten, breng je haar naar het restaurant ten zuidwesten van haar huis.

Wil ze dansen? Geen probleem, breng haar naar de dansclub van Las Venturas.

Veel succes!

Geplaatst: (bewerkt)
ik kan mille niet versieren ze vind niks leuk en als ik haar niet kan versieren kan ik een missie niet doen help hoe kan ik haar versieren

Er is maar 1 manier om het snelst met haar te daten, elke date zal ook lukken.

Dit is de tip: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij.

Het werkt zelfs nog, je hoeft niet eens met haar te rijden.

Succes!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ga met haar rijden en als er een bericht komt te staan dat ze de plek mooi vind ga dan naar de dichtsbijzijnde restaurant

Geplaatst:

knal d'r overhoop, dan belt woozie je op en lullen ze wat, cj zegt dat er een onfortuinlijk ongeluk is gebeurt en woozie zegt dan dat je in haar huis moet inbreken, ga d'r heen, loop naar de pijl voor de deur dan ben je binnen, pak het pasje en ga weer naar buiten. nu kun je de missie "robbing the bank at Caligulas" doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...