cilgin_kral Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ik kan mille niet versieren ze vind niks leuk en als ik haar niet kan versieren kan ik een missie niet doen help hoe kan ik haar versieren Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Hier vind je alle informatie over Millie: *KLIK* Als ze zegt dat ze wat wil eten, breng je haar naar het restaurant ten zuidwesten van haar huis. Wil ze dansen? Geen probleem, breng haar naar de dansclub van Las Venturas. Veel succes! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ik heb haar als vriendin gekregen ... kogel in haar hoofd ik had er geen zin in ! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) ik kan mille niet versieren ze vind niks leuk en als ik haar niet kan versieren kan ik een missie niet doen help hoe kan ik haar versieren Er is maar 1 manier om het snelst met haar te daten, elke date zal ook lukken. Dit is de tip: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij. Het werkt zelfs nog, je hoeft niet eens met haar te rijden. Succes! Bewerkt: 6 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
J.V.D Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ga met haar rijden en als er een bericht komt te staan dat ze de plek mooi vind ga dan naar de dichtsbijzijnde restaurant Reageren
ZOrange Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 je kan naar deze site gaan hier klik Reageren
Moonbeam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 knal d'r overhoop, dan belt woozie je op en lullen ze wat, cj zegt dat er een onfortuinlijk ongeluk is gebeurt en woozie zegt dan dat je in haar huis moet inbreken, ga d'r heen, loop naar de pijl voor de deur dan ben je binnen, pak het pasje en ga weer naar buiten. nu kun je de missie "robbing the bank at Caligulas" doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.