Lord of War Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 hoe krijg je MINDER muscle?? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Als je muscle kwijt wilt raken, moet je het volgende doen: Veel bewegen, denk aan zwemmen, fietsen of rennen. Tussendoor moet je vooral niet gaan eten of saven, want dan komt CJ weer op krachten en kan hij weer een stuk zwemmen of fietsen zonder dat hij zijn spieren kwijtraakt. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 als je honger hebt gaat er toch ook Muscle af ? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 als je honger hebt gaat er toch ook Muscle af ? Dat zei ik dus, maar niet met zoveel woorden: Tussendoor moet je vooral niet gaan eten. Klopt dus inderdaad... Reageren
LucasV Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Je moet op dieeet gaan. Je moet 48 uur (GTA-tijd) niets eten en dan zal hij 2.5% fat eraf gaan per uur. Als je dan nog eens 26 uur niet eet gaat er 2.5% muscle per uur af. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Veel naar de burgershot gaan eten Reageren
Lord of War Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Dat is HELEMAAL fout, djbackdoor. Reageren
J.V.D Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 als je heel lang niet beweegt en alleen rijdt in auto's word je muscle heel laag dus optijd weer gaan trainen. Reageren
Rekam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Dat is HELEMAAL fout, djbackdoor. Wat is hier fout aan? Als mijn CJ veel eet, dan verliest hij spieren. Weet niet of dit bij jullie is, maar bij mij klopt het. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 CJ zal naar verloop van tijd doodgaan als hij niet eet. Tip: Ga naar je huis in Ganton, en start de minigame bij de tv. Nu gaat CJ niet dood, maakt niet uit hoelang hij niet eet. Wel gaat er muscle vanaf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.