Matiscus Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik stem op YPM. Waarom, het is meer gevult.
YPM Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Alleen, je had deze sig al gemaakt, YPM, en dat mog niet zei je (premade: nee). nee hoor die om te raten heb ik er vdaag opgezet
Blastov Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Mijn stem gaat naar YPM, je nieuwe sig ziet er trouwens ook goed uit
Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 mijn stem gaat naarjmp (warom) : omdat hij mooi afgewerkt is
Giorgo Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Mijn stem haalt niet veel meer uit denk ik. Maar YPM is wel mooi maar hij verknoeit het door de auto er niet helemaal op te zetten en geen border. Dus daarom stem ik op Ikkes. Misschien nog minder werk maar toch heeft die sig iets. dus daarom Ikkes.
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Dit is wel Ikkes slechste SIG die ik ooit heb gezien(mijn mening) Stem: YPM
Ikkes Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Ik wil graag YPM feliciteren met zijn overwinning..Over dat mijn sig niet helemaal top is wil ik even reageren: Het is mijn eerste sig met render erin dus dat was wel even wennen. Dus ik hoop dat jullie dat snappen. Ikkes Edit: @ Crazy Ceezy en Zethe...de stemming is al voorbij! Bewerkt: 8 januari 2006 door Ikkes
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ikkes! omdat de kleuren mooier zijn naar mijn mening
YPM Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Bedankt allemaal voor het stemmen .......... en Ikkes voor je eerste sig met render is hij erg goed hoor
.Levi. Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Topic closed omdat de winnaar binnen 2 dagen nog steeds niet zijn punt had gemeld.
Recommended Posts