JB940 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ik heb nu missie ver weg van de begin stad gedaan en nu zie ik geen kleuren op de kaart van veroverde wijken (of nie veroverde) die ik vroeger wel zag kan ik dit ongedaan maken (PS: ik had nog nie alle wijken gedaan) Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Het klopt dat je ze niet meer ziet, dat is bij iedereen zo. Later in het spel, als je weer terugkeert naar Los Santos, dan moet je weer gebieden gaan veroveren. Succes! Reageren
Blu3ice Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Ja, dat is zo. Moest je terugkeren naar LS en er zijn nog altijd geen kleuren, ga dan naar je settings! Bewerkt: 6 januari 2006 door Blu3ice Reageren
LucasV Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Bij het hoofdstuk Retruning To Los Santos keer je weer terug. Je moet eerst de Badlands, San Fiero, de Dessert en Las Venturas helemaal halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.