Jump to content

makkelijk daten met michelle

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nou heb ik toch iets gevonden,

Ik had namelijk eens een keer mijn sultan auto getund bij die weels arch angels ofzo, en ging toen bij michelle op bezoek, neemt ze opeens het stuur over en ik wordt op de bijrijderesplaats gezet, ze rijd een rondje en ik hoef niks te doen behalve radio station verwisselen en als ze weer bij d'r huis is heb ik zomaar een geslaagde date! Ik weet niet of dit ook bij andere vriendinnen kan, of alleen bij michelle, omdat zie iets met auto's heeft, maar het zou best wel handig zijn!

En sorry als dit al bekend was, want ik heb er nog niks over in dit forum gelezen.

Doei!

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst: (bewerkt)

Dit was al bekend, Michelle is het automeisje uit San Andreas. Je ontmoet haar ook in de autoschool, op den duur als haar auto beschikbaar is. Zal zei af en toe met haar rondrijden, dit kan alleen maar met Michelle.

Als je goed gelezen had, zag je dit op WiKiGTA staan bij dates (klik om er naartoe te gaan)

EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet

Succes, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ik heb nog een soort glitch gevonden dat je bij Michelle kunt uitvoeren.

Als je te weinig spieren enz.. hebt normaal keurt ze je af maar ga gewoon me een auto in die rode radar staan, dan stapt ze altijd in zelfs als je fat op 100% staat.

Er is wel een nadeel dan mislukt de date altijd al ga je naar haar lievelingsplekjes.

Dus eigenlijk kan je het beter niet doen :puh:.

Geplaatst:

Ik heb dit ook een keer meegemaakt, ik had toen een auto heel erg mooi getuned en toen nam ze opeens het stuur over. Ze kan best goed rijden eigenlijk, en ze gebruikt ook nitro :cab:

Maar ze kan ook niet zo aardig zijn....

Een keer kwam ik met een heel mooi getunde auto aan bij haar huis, zij stapt in, gooit me uit de auto, en het kreng steelt mijn auto !! Gelukkig stond ie een blokje verder gewoon verlaten stil (op het midden van de weg).

Naja, daarna nog een keer gedate en eventjes mijn minigun uitgeprobeerd :Y

Geplaatst:

Op Wikitigta vind je alle info over alle Gta's.

En hier staan alle vriendinnen.

En degene die jij nodig hebt is hier.

Zoals je leest moet je veel Fat en veel Sex Appeal hebben.

Je sexappeal haal je omhoog door mooie kleren en mooi haar e.d. te doen.

J vind ze in de rijschool meestal gewoon in de dag.

Veel dateplezier, als je ze vindt.

Geplaatst:
ik weet al lang waar ze is.

maar ze is er nooit!

moet het bepaalt tijdstip zijn ofzo?

Zoals ik al geschreven heb, meestal in de dag.

Dat houdt in van 12:00 tot 18:00 en je komt telkens terug en terug tot ze er staat.

Deze is gewoon erg lastig maar je moet blijven proberen.

En als je de PC versie hebt kan je nog altijd je savegame plaatsen en dan doet iemand het anders voor je.

Geplaatst:
als ik met haar wil daten looptie fast :@

Hoezo ? Heb je erin gemod of dergelijke ?

Anders moet je misschien eens je savegame backuppen en dan San Andreas opnieuw installen en je savegame terug in je User Files plaatsen.

Geplaatst:
hoe noemt die auto en waar vind je die?

Als je die Glitch bedoelt ?

Dat kan met elke auto, maar zorg wel dat het een betje een mooie is.

Zoals een Cheetah of een Infernes, Zr-350, Sabre,Stretch,Getunede Sultan...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...