Jump to content

ad en spyware op gtagames


killerbee

Recommended Posts

een beveilingswaarschuwing steeds als een pop up en ver der weet ik nog nie heb ik nog nie op gelet maar toen ik dit aan het typen was kreeg ik die beveiligingswaarschuwing

nou eentje waar bij staat stop spyware and ad ware now!

en nu weer eentje met your personal spyware remover

Bewerkt: door killerbee.nl
Link to comment
Delen op andere websites

dat zijn die irri venstertjes daar heb ik ook last van ja maar je moet niet op OK klikken ofzo dan wordt het alleen maar erger. Ze zeggen dat ze spyware weghalen maar je PC wordt dan een Mekka van Spyware en ADware

Link to comment
Delen op andere websites

ehh gtagames.nl heeft geen spyware en ik heb ook een persoonlijke webbsaite zonder spyware maar met internet explorer krij je wel irri pop-ups en spyware dus dat ligt aan internet explorer die zich niet aan de web staandard houdt dus moet je opera, mozilla of netscape gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

ehh gtagames.nl heeft geen spyware en ik heb ook een persoonlijke webbsaite zonder spyware maar met internet explorer krij je wel irri pop-ups en spyware dus dat ligt aan internet explorer die zich niet aan de web staandard houdt dus moet je opera, mozilla of netscape gebruiken.

en waar ken je dat downloaden en is het makkelijk te gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

GTAgames.nl maakt niet gebruik van ad en spyware.

Het is echter je browser die dit werk doet zodra je weer een website bezoekt.

Gebruik browsers zoals Mozilla Firefox ( http://www.mozilla.org ) en maak je PC schoon met ad-aware

ik heb mozilla al gedownload en werkt perfect alleen met die email snap ik nie met die servers :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mozilla al gedownload en werkt perfect alleen met die email snap ik nie met die servers :blink:

De servers van je email invoeren is toch niet moeilijk po3.je website adres zonder www en smtp.je website adres zonder www

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...