killerbee Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 elke keer wanneer ik alle ad en spyware eraf gooi en ik kom dan weer op gtagames.nl dan zit er weer opeens allemaal ad en spyware op me pc wie heeft er nog meer last van? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Ik heb er geen last van volgens mij heeft gtagames.nl geen ad of spyware maar ik gebruik ook Netsacape 7.2 Reageren
Trax Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Hmm, ik heb nergens last van .... Reageren
killerbee Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 ik heb gewoon explore Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Internet Explorer is er gevoelig voor ja maar vraag aan Joriz of er adware of spyware op de site zit Reageren
Arjen Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Ik heb ook wel wat Spyware iedere keer. Maar wat voor Spyware heb jij? Naam bedoel ik? :huh: Reageren
killerbee Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 (bewerkt) een beveilingswaarschuwing steeds als een pop up en ver der weet ik nog nie heb ik nog nie op gelet maar toen ik dit aan het typen was kreeg ik die beveiligingswaarschuwing nou eentje waar bij staat stop spyware and ad ware now! en nu weer eentje met your personal spyware remover Bewerkt: 28 augustus 2004 door killerbee.nl Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 dat zijn die irri venstertjes daar heb ik ook last van ja maar je moet niet op OK klikken ofzo dan wordt het alleen maar erger. Ze zeggen dat ze spyware weghalen maar je PC wordt dan een Mekka van Spyware en ADware Reageren
killerbee Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 ja je moet nooit op die pop ups drukken als je dat doet ken je het beste nieuwe pc kopen Reageren
Marius Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 ehh gtagames.nl heeft geen spyware en ik heb ook een persoonlijke webbsaite zonder spyware maar met internet explorer krij je wel irri pop-ups en spyware dus dat ligt aan internet explorer die zich niet aan de web staandard houdt dus moet je opera, mozilla of netscape gebruiken. Reageren
killerbee Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 ehh gtagames.nl heeft geen spyware en ik heb ook een persoonlijke webbsaite zonder spyware maar met internet explorer krij je wel irri pop-ups en spyware dus dat ligt aan internet explorer die zich niet aan de web staandard houdt dus moet je opera, mozilla of netscape gebruiken. en waar ken je dat downloaden en is het makkelijk te gebruiken? Reageren
Joriz Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 GTAgames.nl maakt niet gebruik van ad en spyware. Het is echter je browser die dit werk doet zodra je weer een website bezoekt. Gebruik browsers zoals Mozilla Firefox ( http://www.mozilla.org ) en maak je PC schoon met ad-aware Reageren
killerbee Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 GTAgames.nl maakt niet gebruik van ad en spyware.Het is echter je browser die dit werk doet zodra je weer een website bezoekt. Gebruik browsers zoals Mozilla Firefox ( http://www.mozilla.org ) en maak je PC schoon met ad-aware ik heb mozilla al gedownload en werkt perfect alleen met die email snap ik nie met die servers :blink: Reageren
Marius Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 ik heb mozilla al gedownload en werkt perfect alleen met die email snap ik nie met die servers :blink: De servers van je email invoeren is toch niet moeilijk po3.je website adres zonder www en smtp.je website adres zonder www Reageren
Robin2130 Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2004 of kijk op www.netscape.com voor netscape ik ben erg tevreden ove Netscape nu heb ik geen last van dat spywregezeik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.