Trax Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 19 oktober zal in de V.S Grand Theft Auto San Andreas voor de GBA gereleased worden, althans volgens betrouwbare bronnen. R* houdt verder over de GB versie hun mond nog stijver dicht als ze bij de ps2 versie deden, ik hoop jullie snel meer nieuws te kunnen melden! Reageren
Arjen Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Wooow. Cool. Maar de graphics zullen niet zo hoog liggen.. :o Reageren
Trax Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Ik verwacht graphics a la GTA 2, misschien iets scherper. Maar ben wel erg benieuwd! Reageren
Ironfist Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 als het echt uitkomt op GBA is R* echt wel slecht bezig een 3D spel op GBA uitbrengen is meestal gefaald als ze gta I op gba uitbrengen ofzo is ok maar san andreas??? Reageren
Trax Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Het komt echt uit, R* heeft het bevestigd. Ben erg benieuwd naar de eerste screenshots. Valt me op dat hij niet naar de GameCube mag, maar wel naar de GBA :huh: Reageren
Joriz Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Hete het niet Grand Theft Auto Advance Volgensmij moet je dat San Andreas weg laten. Ik denk dat het top-down is en op GTA3 lijkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.