Nickonly Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 niemand die reclame wil voor haar of zijn mod Jawel! Ik heb er nog een in de aanbieding: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=36822 (Breekijzer mod, SA)
EXIT Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 beetje laat maar toegevoegd
Black Force Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 en wat nou als je mod net af is dat, en je post hem gelijk die dag, zeg je dan ook een beetje laat , LOL
Boris H. Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Mijn mod om de vortex beter te laten vliegen mag er ook wel bij. Hier een link naar het topic met uitleg: LINK Boris H.
Puma Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Hey ik heb laatst een beetje lopen klooien met de pedstats.. En dit is wat eruit is gekomen: Een mod waarbij er alleen nog maar politie op straat loopt! Harde fun voor de mensen die kicken op politieachtervolgingen e.d. . Het is heel simpel te installeren, je moet gewoonweg 2 bestanden in de data map overschrijven. Het is mogelijk meerdere niveaus te kiezen, afhankelijk van hoe snel de politie doodgaat: "Easy": Hierbij knal je ze zo ongeveer achter elkaar neer. "Normal": De gewone stats van de politie. "Hard": Je moet nu echt gericht gaan knallen op de politie want het duurt nu ook wat langer tot ze doodgaan/zijn. Ook heb ik voor de gein een filmpje gemaakt en die op YouTube gezet; deze laat zien wat de er dus ingame gebeurd. Het gebruikte niveau in dit filmpje is "Easy". Edit: En die politieauto die je ziet zit niet in de mod . =>DOWNLOAD<= Veel speelplezier gewenst, Grtz Puma.
EXIT Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 staat er bij >>> Door Matiscus: Aangezien wij een showroom topic hebben, en elke mod een appart topic heeft vind ik dit topic niet echt meer nodig. Hier gooi ik dus maar een slotje op. <<<
Recommended Posts