Jump to content

Recommended Posts

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

en wat nou als je mod net af is dat, en je post hem gelijk die dag, zeg je dan ook een beetje laat , LOL :schater:

Geplaatst:

Mijn mod om de vortex beter te laten vliegen mag er ook wel bij.

Hier een link naar het topic met uitleg: LINK

Boris H.

Geplaatst:

Hey ik heb laatst een beetje lopen klooien met de pedstats.. En dit is wat eruit is gekomen: Een mod waarbij er alleen nog maar politie op straat loopt! Harde fun voor de mensen die kicken op politieachtervolgingen e.d. . Het is heel simpel te installeren, je moet gewoonweg 2 bestanden in de data map overschrijven.

Het is mogelijk meerdere niveaus te kiezen, afhankelijk van hoe snel de politie doodgaat: "Easy": Hierbij knal je ze zo ongeveer achter elkaar neer. "Normal": De gewone stats van de politie. "Hard": Je moet nu echt gericht gaan knallen op de politie want het duurt nu ook wat langer tot ze doodgaan/zijn.

frame68lh6.jpg

frame61tf8.jpg

frame62ft7.jpg

frame63fw1.jpg

frame64gd2.jpg

frame65wn5.jpg

frame66eu0.jpg

frame67ch1.jpg

Ook heb ik voor de gein een filmpje gemaakt en die op YouTube gezet; deze laat zien wat de er dus ingame gebeurd. Het gebruikte niveau in dit filmpje is "Easy".

Edit: En die politieauto die je ziet zit niet in de mod :).

=>DOWNLOAD<=

Veel speelplezier gewenst, Grtz Puma.

Geplaatst:

staat er bij

>>> Door Matiscus: Aangezien wij een showroom topic hebben, en elke mod een appart topic heeft vind ik dit topic niet echt meer nodig. Hier gooi ik dus maar een slotje op. <<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...