Froop Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Het zit zo: Mensen melden zich aan om mee te werken aan de massa sig. Ik trap af met bijvoorbeeld de background, een andere stopt de render enzo erin. Maar je mag niet te veel doen, anders heeft degene na jou misschien niks meer te doen. Als je jouw deel af hebt post je je resultaat in jpg of iets anders en je upload je psd op www.rapidshare.de , en die zet je hier ook neer. Je moet mij een pb sturen op welke plaats je wilt beginnen, en dan zet ik je erin. Ik zie het liefst een beetje ervaren photoshoppers mee doen. Ik begin met 7 personen. 1. Froop 2. Achille 3. ~> GizmO <~ 4. Achille 5. Froodooo 6. The Italian 7. Juice Dit heb ik ook op een ander forum gedaan, en dit zijn de resultaten. Bewerkt: 1 februari 2006 door Froop Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Zou ik eventueel mee kunnen doen? Ik ben nog niet zo ervaren als de rest. Reageren
Froop Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Zou ik eventueel mee kunnen doen? Ik ben nog niet zo ervaren als de rest. Je moet mij een pb sturen op welke plaats je wilt beginnen, en dan zet ik je erin. Op welke plaats zou je willen beginnen? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik wil ook wel meehelpen. Ik wil wel op plaats 3. Wat het ook mag zijn. Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Ik wil ook meehelpen. Jij mag mij een plaats geven. Liefst stop ik de render erin. En ik ben ook ervaren. Bewerkt: 8 januari 2006 door Matiscus Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik werk nu ong 1,5 à 2 maandjes met PS dus beetje ervaren. Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Zou ik ook mogen helpen? De plaats maakt mij echt niet uit. Alleen geen laatste! Edit: Doe mij maar 5e dan. Bewerkt: 8 januari 2006 door Froodooo Reageren
Froop Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Mensen, alleen een pb sturen. Degene die het niet doet doet niet mee. Bewerkt: 8 januari 2006 door Froop Reageren
The Italian Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Wil ook graag meedoen ,maakt niet uit wat voor plaats Bewerkt: 8 januari 2006 door The Italian Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Mensen, alleen een pb sturen.Degene die het niet doet doet niet mee. The italian. Lees de quote hierboven eens. Iets beter opletten. BVD. Reageren
The Italian Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Mensen, alleen een pb sturen. Degene die het niet doet doet niet mee. The italian. Lees de quote hierboven eens. Iets beter opletten. BVD. Ik had het ineens gezien en toen heb ik een PM gestuurdt naar FroopEn wat houdt laatse plaats in stroke omheen doen ofzo Bewerkt: 8 januari 2006 door The Italian Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Er is nog maar 1 plaat over dus, geef die mij maar, LOL ik ben als 1e aangenomen, en post als laatst men plaats Reageren
Froop Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) En jullie posten, dus ik kan jullie niet aannemen. Juice neemt de laatste plek in. Ik maak morgen de background. Het is een simpele background. Wat gebrusht en een curve er over heen. psd Bewerkt: 9 januari 2006 door Froop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.