Big Boss Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) De titel zegt het al, werkt de TXD TOOL die in de GTA3 Downloads staat ook op de Vice City (PS2) disc? Want ik ben al in VC Editors en Tools gaan kijken, maar daar vond ik niets om IMG bestanden te openen (en vooral te bekijken). Ik beschik ook reeds over de PS2 TXD viewer. Alvast bedankt. Bewerkt: 6 januari 2006 door Big Boss Reageren
SWYV Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 humm is de TXD Workshop niet beter want kan bruikbaar voor gta3, vc en sa! om IMG bestanden te openen heb jij IMG tool 2.0 nodig, maar het gata niet om op ps2 te modden!, alleen op PC versie wel Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik weet ook wel dat je op de PS2 niet kan modden, maar ik heb het gewoon nodig om te openen en te bekijken. Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 gebruik bij vice city gewoon vice txd Reageren
SWYV Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 eerst openen met IMG tool de gta3.img staat ergens op de ps cd geloof ik n dan TXD bestanden extracxten naar bureaublad of waar jij wilt en dan openen met TXD Workshop 3.7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.