Goliat Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Kan iemand mij vertellen hoe je de kleur van de huds op de radar verandert? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik kan je nu al vertellen dat dit een ingewikkeld dingetjes word: ten 1e: Je moet uitvinden uit meer als 50 radar textures, welke die van de Huds bevat Ten 2e: Ik denk dat de kleuren op die Radar aanpassen, niet gemakkelijk is, zonder dat je knoeit op de andere delen van de Radar. Het beste is uitzoeken, welke radar het is, maar dat kan uren duren. Dan kan je hem aanpassen Reageren
-Roy- Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Het moet wel kunnen. Open gewoon Hud.txd in je San Andreas locatie. X:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\hud.txd Pas op dat je niet ligt te knoeien met de alpha etc. Altijd backuppen! X=Is hier het cijfer van het medium Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.