djpat Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 er staat bij de coders dat je een eigen gang kan begginen hier is de cheat: Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up maar de vraag is hoe moet ik dat doen dan kan iemand mij helpen????? Reageren
J.V.D Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 je moet net zoals bij je gang members de toets indrukken om ze je te laten volgen.maar zet eerst de code aan dat iedereen wapens heeft. Reageren
djpat Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 maar ik weet ook niet hoe ik ze moet laten volgen hoe moet dat dan? hallo allemaal ik weet al jhoe het meot Reageren
ZOrange Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 er staat bij de coders dat je een eigen gang kan begginen hier is de cheat:Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up maar de vraag is hoe moet ik dat doen dan kan iemand mij helpen????? effe voor zij die het niet weten! pc: richt naar de persoon en druk H+G Reageren
ViceAgent Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Hij heeft het spel op de PS2, waarom gebruikt hij anders die code? - Voer de cheat in - Richt dan op iemand en druk het pijltje omhoog - Hij zit nu in je gang en hij zal je volgen - Als hij niet volgt gewoon nog een keer het pijltje omhoog drukken, dan roep je hem naar je toe Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 eey bedankt, ik weet niet waarom maar ik was het helemaal vergeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.