Jump to content

auto's veranderen?¿?¿

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej mense

Ik heb un vraagje :?

Ik wil een auto veranderen (van vorm enzoe) ik zie op internet wel nieuwe auto's staan die je

kan downloaden, maar ik wil er zelf ook make :Y .....alleen ik weet niet met welk programma

ik da mot doen. :? weet iemand welk programma dat k daarvoor mot hebbe?¿?

zouden jullie dan een link naar een site kunnen geven waar ik het kan dowloaden?¿?

Groete Donkie :bier:

donkervoort.jpg

Geplaatst:

Misschien kun je iets vinden in het Mod gedeelte van dit Forum.

Ik weet het niet zeker hoor, want zelf mod ik nooit, en om eerlijk te zijn, in dat gedeelte van het forum kom ik eigenlijk zelden.

Maar misschien kun je daar dus iets vinden.

Succes met modden!

Geplaatst:

die moet je op die download site zien te vinden zo niet zoek andere ervan (zoek langs google naar:san andreas downloads).

Geplaatst:

Je kan dan goed SAMi downloaden, daarmee kan je echte wagens in Sa veranderen!

je kan deze wagens downloaden op vele gta sites hoor!

Geplaatst:

ik wist dat je de auto's op veel sites kon downloaden (heb ik ook gedaan :puh: ) maar ik wilde ze zelf ook eens veranderen maar ik zal eens kijke wat SAMi is.

groete Donkie :bier:

Geplaatst:

SAMI is Sab Andreas Mod Installer; voor de mods te installeren en dus niet auto's aantepassen. Auto's inpassen is niet niets, het vergt veel ervaring met een dergelijk model progamma zoals 3dsmax. Dit is een van de beste progamma's voor moddelling, maar het is niet gratis. Auto's kan je dan vervolgens in-game zetten met gebruik van de IMG Tool, voor meer info bekijk het modding help forum eens, dit topic hoort door tevens ook thuis.

Geplaatst:
Heej mense

Ik heb un vraagje :?

Ik wil een auto veranderen (van vorm enzoe) ik zie op internet wel nieuwe auto's staan die je

kan downloaden, maar ik wil er zelf ook make :Y .....alleen ik weet niet met welk programma

ik da mot doen. :? weet iemand welk programma dat k daarvoor mot hebbe?¿?

zouden jullie dan een link naar een site kunnen geven waar ik het kan dowloaden?¿?

Groete Donkie :bier:

donkervoort.jpg

dat weet ik ook niej maar je kan auto's toevoege wat te downloade is op dese site **klik**

Geplaatst:

heej mensen.. 8)

hij weet hoe hij auto's van internet moet toevoegen..

maar hij wil weten hoe hij auto's zelf kan maken met welk programma...

en als je een programma noemt geef dan direct een link waar je hem kunt downloaden..

ik weet zo goed wat hij wil.. en dat hij auto's kan toevoegen..

want ik ben zijn vriend.. en woon 3 huizen verder.. :)

en ik weet dat hij auto's kan toevoegen want dat heb ik hem geleerd/uitgelegd.... :duh:

Groetjes mathijs :cya:

Geplaatst:

tom.. nouw???

als ik zow kijk naar die reacties gaat het allemaal over auto's toeveogen..:puh:

Groetjes mathijs

Geplaatst:

en kleur en logos op auto's veranderen, hoe doe je dat dan, als je tdx bestand opent dan zie je bij de meeste auto's aleen de binnenkan. Staat de buitenkant in het dff :? hoe moet ik dat doen?

groete Donkie :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...