gta_player Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 weten jullie mss de locatie van de infernus op wikigta kan ik niks vinden en zoekfunctie ook niet alvast bedankt Reageren
ikt Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Bij dat vlaggetje in LV; daar moet je racen. Je moet in een of andere race ineen infernus. Rij die naar de dichtsbijzijnde garage, stap uit, loop weg en wacht tot de tijd om is. Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ze rijden vooral rond in rijke buurten zoals The Strip, Richman in los santos en Prickle pine, las venturas. Tijdens de export kan je hem ook tegenkomen bij een huis in Paradiso, in het noorden van San fierro. Reageren
gta_player Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ahh dankjewel jongens Reageren
ballas Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 op wikigta staat bij import export dat hij in sf staat.(sorry kan geen kaartje posten) maar hij staat er helemaal niet Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Hij staat er ook alleen maar als je auto's aan het exporteren bent, en wanneer je naar de infernus op zoek bent om het lijstje op het schoolbord te voltooiien. Daarna verdwijnt hij gewoon op die plaats. Reageren
gta_player Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 bedankt maar ik heb de lijst voltooid en nu krijg ik nog een lijst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.