Jump to content

De eindmissies komen niet!


justinh92

Recommended Posts

ik heb bijna alle hoofdmissies af moet alleen de Eindmissies nog doen , maar het probleem is ik word helemaal niet gebeld voor zijmissies of de eindmissies ik heb de filmstudio gekocht,autostudio, en de taxi ik denk dan bellen ze me daarna help me wat is er aan de hand ??:S

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet nog wat meer bedrijvenmissies doen.

Koop de Malibu Club, de Boatyard en de Printworks en ga daar de missies van doen. Als je die allemaal hebt gedaan, krijg je als het goed is wel een telefoontje.

Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eerste alle bedrijven en huizen te kopen,daarna

moet je ook al hun missies doen. Ben je echt HEEL zker

dat je alle hoofdmissies hebt gedaan? Als je nog niet verder geraakt na dit,

zou ik proberen ook wat zij missies te doen ;) .

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eerste alle bedrijven en huizen te kopen,daarna

moet je ook al hun missies doen. Ben je echt HEEL zker

dat je alle hoofdmissies hebt gedaan? Als je nog niet verder geraakt na dit,

zou ik proberen ook wat zij missies te doen ;) .

Veel succes!

ja dat is het probleem de zijmissies , daar krijg ik geen telefoontje voor en oja ik heb boatyard uitgespeeld die taxi's bijna de autogaragage de filmset .. welke bedrijven zijn er nog meer?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eerste alle bedrijven en huizen te kopen,daarna

moet je ook al hun missies doen. Ben je echt HEEL zker

dat je alle hoofdmissies hebt gedaan? Als je nog niet verder geraakt na dit,

zou ik proberen ook wat zij missies te doen ;) .

Veel succes!

ja dat is het probleem de zijmissies , daar krijg ik geen telefoontje voor en oja ik heb boatyard uitgespeeld die taxi's bijna de autogaragage de filmset .. welke bedrijven zijn er nog meer?

Je moet ook 'The Malibu Club' en 'The Printworks' kopen. Daar moet je ook nog alle missies van doen. En de missie 'Checkpoint Charlie'van de Boatyard, maar die heb je al gedaan. Je hebt minstens ook zes bedrijven nodig en ook minstens 80 % van alle huizen die in Vice City te koop zijn hebben. Het kan ook zijn dat je nog wat zijmissies nodig hebt, dit weet ik niet zeker. In ieder geval succes! ;)

EDIT: anderen waren me net voor ;)

Maar die V duidt aan dat er een geldteller staat bij de mansion, zodat je daar dus geld kan ophalen.;)

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

Die 'V' blijft inderdaad staan als je alle Vercetti-missies hebt gehaald.

Op die plek kun je namelijk regelmatig $ 5.000,- ophalen.

Bij elk bedrijf waarvan je de missies hebt voltooid wordt ook regelmatig een mooi geldbedrag gegenereerd. Hoe verder je dus in het spel komt, hoe meer geld. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kom je snel aan 100.000?

Een goede manier is om met de 'Hunter' de Vigilante Mission te gaan doen, maar ik weet niet of je al aan een 'Hunter' kunt komen.

Een andere mogelijkheid is alle Hidden Packages te zoeken. (Veel werk, maar je verdient er wel geld mee)

Er zijn nog veel meer mogelijkheden: Taxi Mission, Unique Stunts, Rampages, Winkels overvallen.

Zoek maar wat leuks uit! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heb zojuist gisterenavond gta uitgespeeld de hoofdmissies tenminste ik zag de credits , ik moet nog wat zijmissies doen en wat extra missies dan istover mee de missies , ik had binnen een half uur 1 mil verdiend met de rhino vigilante vet strak 8) verder nog bedankt voor jullie hulp! :Y

groetjes

justin

Link to comment
Delen op andere websites

ja je moet verder doen met je bedrijven!

Bv: koop het TAxi bedrijf, dan kun je hier missies doen!

Nee, je moet meer bedrijven kopen. Je moet de Printwork missies, de Taxi Cab missies en de Malibu missies hebben gedaan om verder te komen. Oja, en je moet The Boatyard nog kopen, hiervoor zijn geen missies. Verder moet je natuurlijk alle tekens op je radar hebben gedaan. Dan wordt je gebeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...