Matiscus Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Hey allemaal. Ik heb wat zitten klooien met men PSP en GTA SA/VC. ik kwam op het idee om LCS water in SA/VC te leggen. Ik zou graag jullie meningen willen weten. Als jullie hem willen moeten jullie mij een PM sturen. En dit is het resultaat: Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Het ziet er wel grappig uit maar het oude water is toch mooier . Reageren
DaBeast Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Ik vind hem wel mooi . -Greetz Bewerkt: 8 januari 2006 door dabeast Reageren
-Roy- Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik vind het iets te blauw voor (grote) steden. Maar wel knap gedaan hoor. KUTGW! Reageren
Blastov Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Het ziet er erg flex uit zo, goed werk Reageren
Velaro Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Converten is je topvak he Ik vind het er mooi uitzien alleen wat te blauw Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ja dat doe ik wel graag ja. Dat is de orginele textuur dat bij LCS ook gebruikt word. Maar de screens zijn in volle zon getrokken. Maar het water is niet altijd zo blauw. Hier is het op z'n blauwst. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ziet er niet slecht uit Matiscus Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik heb m'n San Andreas ook op deze manier gemod Voor: Na: Jouw water ziet er lekker fris uit Matiscus! Greetz Wazuup Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Lijkt op zwembad water Reageren
Goliat Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Errlijk gezegt vindt dat juist mooi, alleen niet zo realistisch Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Maar dat is niet mijn textuur, heb jij die zelf aangepast? Mijn textuur is veel donkerder. En ook anders. Reageren
gybrus Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 lolig. mooi gedaan maar hoe heb je dat ooit uit lcs gehaald met v1.5 ofzo??? Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Eerst LCS ingestelt dat de textures het best worden weer gegeven. Dan hoog gesprongen. Boven het water. En dan zag je mooi de textuur lopen... Dan neem je een screenshot. En dan bewerk je het met Photoshop. Ik vind het resultaat toch goed. Greetz Matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.