cj_sucks Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 hey heb ff een paar vraagjes waarom moet cesar bij de missie highjack met je mee en waarom moet hij de bestuurder eruit trekken dat kan cj toch ook zelf doen Reageren
gta 88 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 gewoon beetje een rare vraag Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Tsjah dat wou rockstar gewoon doen, is dat storend ofzo dan? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 hey heb ff een paar vraagjes waarom moet cesar bij de missie highjack met je mee en waarom moet hij de bestuurder eruit trekken dat kan cj toch ook zelf doen Het lijkt me nogal moeilijk als CJ zelf de auto moest besturen, op snelheid houden en op die vrachtwagen moest springen, of kun jij dat wel? Rockstar moest gewoon iemand hebben die CJ hierbij kon helpen en ze hebben dus gekozen voor César Vialpando. Reageren
Velaro Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Gewoon,dat is de missie,dat is toch helemaal niet storend ? Reageren
cj_sucks Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 nee ik wist niet waarom cesar mee moest Reageren
Moonbeam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 zo kun je wel een miljoen topics openen met een "waarom" vraag. Reageren
Blizz Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ja, dit vind ik ook maar een onzinnig topic Reageren
ruby159 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 rare vraag zo zit dat spel in elkaar Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ja, dit vind ik ook maar een onzinnig topic En ik vind dat een onzinnige post. Heb je niets nuttigs te melden, post dan ook niet. warom warom warom warom Het is best wel logisch dat je iemand moet hebben die je helpt een vrachtwagen te kapen. Als jij voor mij morgen een vrachtwagen op volle snelheid van de snelweg haalt, houd ik m'n mond wel. Dit is net zo'n topic als dat je zou vragen: 'Waarom moet je al die missies doen'?. Omdat het spel anders niet uitdagend en leuk zou zijn. Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 JA waarom deed hij dat? Omdat CJ geen zin had of zo? Mss zat C. er dichter bij? Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ik denk ook dat het voor het verhaallijn moest, want hierdoor word de band tussen CJ en Cesar ook sterker. en door die sterke band helpt Cj, Cesar's gang later ook in de missie Los Desperados Reageren
the_fa2man Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 wat gebeurt er eingelijk op het laatst met cesar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.