Jump to content

paar vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst:

hey heb ff een paar vraagjes waarom moet cesar bij de missie highjack met je mee en waarom moet hij de bestuurder eruit trekken dat kan cj toch ook zelf doen

Geplaatst:
hey heb ff een paar vraagjes waarom moet cesar bij de missie highjack met je mee en waarom moet hij de bestuurder eruit trekken dat kan cj toch ook zelf doen

Het lijkt me nogal moeilijk als CJ zelf de auto moest besturen, op snelheid houden en op die vrachtwagen moest springen, of kun jij dat wel? :puh:

Rockstar moest gewoon iemand hebben die CJ hierbij kon helpen en ze hebben dus gekozen voor César Vialpando. ;)

Geplaatst:
Ja, dit vind ik ook maar een onzinnig topic :sst:

En ik vind dat een onzinnige post. Heb je niets nuttigs te melden, post dan ook niet. ;)

warom warom warom warom :)

Het is best wel logisch dat je iemand moet hebben die je helpt een vrachtwagen te kapen. Als jij voor mij morgen een vrachtwagen op volle snelheid van de snelweg haalt, houd ik m'n mond wel. Dit is net zo'n topic als dat je zou vragen: 'Waarom moet je al die missies doen'?. Omdat het spel anders niet uitdagend en leuk zou zijn. ;)

Geplaatst:

ik denk ook dat het voor het verhaallijn moest, want hierdoor word de band tussen CJ en Cesar ook sterker.

en door die sterke band helpt Cj, Cesar's gang later ook in de missie Los Desperados

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...