Achille Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Onderwerp: oorlog game (of figuur van oorlog) Soort design: Signature Size design: 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: zo snel mogelijk Ik laat mijn sig zien als me tegenstander de zijne heeft ingezet OK Gangster 28 Kan een moderator de topic titel veranderen in Achille VS gangster28 ..! Succes! Bewerkt: 6 januari 2006 door Achille
gangster28 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Ik wil wel. Ik post hem als ik klaar ben. EDIT:dit is wat er kon maken. Bewerkt: 6 januari 2006 door gangster28
Achille Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Oke hier is de mijne Laat het stemmen beginnen!!
bjorn13 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Allebij heel mooi! Gangster28 is het mooist omdat die hoekjes er zo mooi af zijn.. ook leuke tekst
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Mijn stem gaat toch naar achille. Mij gaat het er om hoe mooi hij is. Maar ook hoeveel er aan gedaan is. En die van gangster28 is heel erg mooi. Maar aan die van achille is iets meer aandacht besteed. Dus daarom gaat mijn stem naar achille.
Giorgo Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Mijn stem gaat naar Achille Omdat dat van Ganster28 een standaard plaatje is, en de hoeken zijn niet goed gedaan je ziet er streepjes in. En de tekst is ook niet erg mooi. Achille heeft er echt werk ingestoken dus daarom... Achille.
Achille Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Dankjullie wel voor het stemmen, ik had 2 weken geen internet dus als ik een keer thuis was was ik aant designen en heb nu weer wat bijgeleerd Succes gangster28! @Matiscus, Dit is toch een oorlogs sig..? en sciencefiction gaat over het onverklaarbare en fantasie. Bewerkt: 6 januari 2006 door Achille
Matiscus Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik stem op Gangster28, ik vind hem echter. Die van Achille word meer sensfiction. Allebei nog veel succes. Greetz Matiscus
Typhoon Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Achille Veel aandacht! Heel mooi gedaan. Gangster die van jou is ook vet!
ballas Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 mijn stem gaat naar ACHILLE niet naar gangster28 omdat het naar achter toe wazig begint te worden.
YPM Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Mijn stem gaat naar Achille omdat hij er echt werk van heeft gemaakt
Juice Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Mijn stem gaat naar Achille. Die vind ik iets ''gewaagder''. Vote: Achille
Achille Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 STEMMEN KAN TOT EN MET 8 JANUARI veel Succes Gangster28
Nemean^inf Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik stem op Gangster28, ik vind hem echter. Die van Achille word meer sensfiction. Allebei nog veel succes. Greetz Matiscus Ik denk niet dat ze in sf met ww2 wapens gaan schieten. IN die van gangster is weinig werk gestoken vind ik jammer. Mijn stem: achille
Froodooo Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Achille Zoals gewoonlijk weer een prachtige Sig! De achtergrond ziet er echt geweldig uit, complimenten. Alleen die teksten in het wit die jij meestal heb vind ik nooit mooi. Die moet je anders doen, of weglaten, vind ik. gangster28 Het is wel een mooie Sig. Die hoekjes eraf zijn wel mooi, maar je ziet nog wel steeds wit. Verder is het wel een simpele Sig: Een plaatje, tekst, hoekjes eraf en klaar. Maar daar beoordeel ik hem niet op, ik beoordeel op of ik een Sig wel of niet mooi vind. Mijn stem gaat naar Achille
Recommended Posts