Jump to content

sonny forelli


Smeets

Recommended Posts

Volgens mij kan dat niet, want ik dacht dat er ergens in het boekje iets als dit stond:

Blablabla...

Alle overeenkomsten of vergelijkingen met bestaande personen berust op een toeval ...

Blablabla...

En anders vergis ik mij, Sorry dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wie rosenberg is en ik vond em er ook op lijken MAAR IK ZEI NIET DAT SONNY ER OP LEEK!! IK ZEI dat hij mischien er op gebazeert is volgens die link dan he en ik vroeg of iemand er meer van wist en niet of hij op iemand leek uit GTA!! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Over die vergelijkingen en overeenkomsten: Dat is zeker niet allemaal toeval. Er zijn zó veel dingen die ontzettend veel op real-life lijken, dat dat zeker geen toeval is. Net als met die Rosenberg, die is ook duidelijk gebasseerd op die Kleinberg. En Sonny Forelli is gewoon gebasseerd op een willekeurige mafia baas.

Link to comment
Delen op andere websites

Rechtstreeks uit Wikipedia:

Rosenberg's character parallels the lawyer David Kleinfeld (played by Sean Penn) in the movie Carlito's Way - both have the same frizzy hair and bad suits, and both are rendered increasingly paranoid and incoherent by their cocaine addictions.

En een plaatje van Kleinfeld van Google. Trek zelf je conclusies, zou ik zeggen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me duidelijk. Het zoudden wel tweelingbroers kunnen zijn.. :Y

Je hebt trouwens hetzelfde plaatje als halvegare15 :D

Dan is de naam ''Kleinberg'' in SA ook meteen verklaard lijkt me.....

Goed zoekwerk, Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...