Smeets Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 ik was wat aant zoeken bij google toen ik dit plaatje vond +KLIK+ volgens de link (dood overgens) is sonny forelli op deze man gebazeert, volgens mij heet hij kleinberg.. zoek bij google voor "vc_kleinberg" weet iemand mischien meer?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Sonny Forelli lijkt niet op die man, dus het lijkt me niet dat Sonny op die persoon is gebaseerd. Hij lijkt meer op Ken Rosenberg, een andere persoon uit Vice City: *KLIK* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 De man lijkt niet op Sonny Forelli de man lijkt meer op Ken Rosenberg die zit in vc maar ik in gta sa en kleinberg lijkt veeel op rosenberg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Inderdaad, deze man lijkt een stuk meer op Ken Rosenberg Bewerkt: 11 januari 2006 door Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Volgens mij kan dat niet, want ik dacht dat er ergens in het boekje iets als dit stond: Blablabla...Alle overeenkomsten of vergelijkingen met bestaande personen berust op een toeval ... Blablabla... En anders vergis ik mij, Sorry dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smeets Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Ik weet wie rosenberg is en ik vond em er ook op lijken MAAR IK ZEI NIET DAT SONNY ER OP LEEK!! IK ZEI dat hij mischien er op gebazeert is volgens die link dan he en ik vroeg of iemand er meer van wist en niet of hij op iemand leek uit GTA!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Over die vergelijkingen en overeenkomsten: Dat is zeker niet allemaal toeval. Er zijn zó veel dingen die ontzettend veel op real-life lijken, dat dat zeker geen toeval is. Net als met die Rosenberg, die is ook duidelijk gebasseerd op die Kleinberg. En Sonny Forelli is gewoon gebasseerd op een willekeurige mafia baas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 ja! idd. kijk maar naar Cj in GTA SA: er zijn mensen die zeggen dat hij op 50-cent lijkt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Gewoon toeval lijkt me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2006 Rechtstreeks uit Wikipedia: Rosenberg's character parallels the lawyer David Kleinfeld (played by Sean Penn) in the movie Carlito's Way - both have the same frizzy hair and bad suits, and both are rendered increasingly paranoid and incoherent by their cocaine addictions. En een plaatje van Kleinfeld van Google. Trek zelf je conclusies, zou ik zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2006 Lijkt me duidelijk. Het zoudden wel tweelingbroers kunnen zijn.. Je hebt trouwens hetzelfde plaatje als halvegare15 Dan is de naam ''Kleinberg'' in SA ook meteen verklaard lijkt me..... Goed zoekwerk, Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.