Smeets Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ik wil huizen enzo gaan maken voor vice city maar hoe zie ik dat ik de goeie groote heb dus niet dat ik een deur heb die 3x tommy is of die zo groot is als 1 beentje!! help plz Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Er is ergens een tutorial voor het scalen van huizen in sketchup op dit forum. Maar ik kan hem niet vinden nu. Ik denk dat je het beste de modding help topics af kan gaan zoeken voor dit. Reageren
Goliat Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 je moet erbij nog een andere model gebruiken en dan gaan vergelijken zodat je de grote kan bepalen Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Hij heeft toch al een scale model. (Tommy) Maar hij wil scalen en dat lukt niet. Misschien kan je op internet zoeken naar tutorials daarvoor. Reageren
Aad Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik heb tijdje terug wat gecontrolleert met de scaling en sketchup het blijkt dat sketchup de maten 90% vergroot dan dat ze in gta zijn. dus als je zmodeler gebruikt en je hebt je gebouw met maten van 100, 10 of 5 gedaan in sketchup kan je in zmodeler gewoon bij scale 10 in tikken en dan zal je gebouw ongeveer goed zijn in verhouding met player model maarja het beste is gewoon player model importeren en dan scalen tot het de goede verhouding is. Reageren
Smeets Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ik heb een deuren textures pakket dedownt vanaf bradleyh.com als ik nu eerst de deur maak en dan het huis erom heen bouw dus dat ik op de grote van de deur af ga?? ga dat of niet? Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 @halvegare15 Bron: Tut door Wauzie Als je het object wilt verkleinen druk je op 2. Maar voordat je dat doet selecteer je alles wat je wil verkleinen met 1.Je ziet nu allemaal groene blokjes. Hiermee kun je het object uitrekken. Je kan de player.3ds gebruiken om het juiste formaat je krijgen. Greetz Wazuup Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ja, maar je mag niet scalen in Scetchup... Omdat hij het niet juist scaled, je moet hem scalen in 3ds max of Zmodeler. BTW: Als je textured, aleen afbeeldingen gebruiken in BMP of TGA formaat met de volgende aanbevolen pixel grootes: 128*128, 256*256 of 512*512. Greetz . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.