gta-krc-lover Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 jow iedereen weet iemand waar de FBI-rancher (auto) staat? :blink: alvast tanx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 bedoel je de auto!? Hmmm ik weet ff niet wat je bedoet heb een klein vermoeden ik zal zo even voor je kijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 Die staat toch nergens in Vice? Ik heb hem gekregen toen ik 5 sterren had. En de fbi rancher jatte, en de cheat leavemealone gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 De FBI rancher staat nergens geparkeerd. Je kunt hem alleen jatten wanneer de FBI achter je an zit. De FBI Washington (een hele stevige Washington waarmee je ook Vigilante Missies kan doen) staat in Downtown, in een steegje dichtbij de Well Stacked Pizza's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 De FBI rancher staat nergens geparkeerd. Je kunt hem alleen jatten wanneer de FBI achter je an zit. Dat zeg ik <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.