Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 beetje leeg en aleen maar picselstretch met een beetjewitte brush er over heen 6 Reageren
Achille Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Moet je mischien eens wat beter kijken dan zie je wel wat meer dan dat... Reageren
Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) scanlines maar ik heb slechte ogen maar tog scanlines zijn niet zo boeie dus nogsteeds een 6 voor de sig die je nu hebt zou ik een 9 geven Bewerkt: 7 januari 2006 door Mpp Reageren
Froop Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik vind standaard pixelstretch te tandaard voor jou. Gooi er eens wat blurs overheen. Door de pixelstretch kom ik uit op een 5.5 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Kijk dit vind ik nou zielig ik weet het het is een mening het gaat niet omdemanier of het nou oud is of het nou een nieuwestyle is het gaat er om hoe het er uit ziet en naar mijn mening ziet het er netjes en goed afgewerkt uit. Ik vind het een hele nette sig, Netjes gedaan achille. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.