Ice Banana Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 nice job ik geef een 9 Reageren
Froop Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik denk dat je hem iets kleiner had moeten maken, want nou heb je problemen op de background te vullen. De tekst valt ook iets te snel op. Ik geef je een 8. Reageren
Mentos Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 bij een call of duty 2 sig staat Band of Brother..... en ik vind ze een beetje erg leeg!! en wat Froop zei maak ze iets kleiner! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Erg mooi. Miss een beetje leeg. Maar de sig intotaal fixt dat weer omdat hij gewoon geweldig is. Ofzo... Echt mooi man. Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Echt vet! Die van band of brothers helemaal! Band Of Brother- 9 brothers in Arms- 8 Bewerkt: 7 januari 2006 door C-J_Redman Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 bij een call of duty 2 sig staat Band of Brother..... en ik vind ze een beetje erg leeg!! en wat Froop zei maak ze iets kleiner! Kan toch in het leger was ieder je broer/broeder. Netjes gedaan de kleur is leuk maar wel beetje kaal links maar dat staat ook weer wel. 8/10 Reageren
RobbertR Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Mooi gedaan Ik geef een 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.