cilgin_kral Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 bij de missie los desperados komt mijn gang niet in de auto terwijl ik ze roep Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Hey cilgin_kral! Voor welke console heb je het spel? Opo de PC moet je eerst je gangleden recruteren met 'G', en daarna kun je ze met dezelfde knop roepen. Werkt het nog niet? Installeer het spel eens opnieuw, misschien lukt het dan wel... Succes! Bewerkt: 7 januari 2006 door Froodooo Reageren
Barcelona Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Als je de homies recutreert hebt, moet je in de auto gaan, maar als je homies niet in de auto willen stappen, probeer dan op G of H te drukken, want dan gaan de homies je achtervolgen, dus dan gaan de homies ook in je auto stappen. Als de homies echt niet in je auto willen, dan kan het mogelijk eeb bug,(foutje in het spel) en dan moet je jammer genoeg opnieuw beginnen. Je kan ook je savegame uploaden en dan moet je in dit forum posten, mischien kan iemand de savegame dan voor je doen en dan heeft iemand mischien een oplossing voor je. Veel succes! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 bij de missie los desperados komt mijn gang niet in de auto terwijl ik ze roep Als je het spel op de PS2 hebt, kan het inderdaad gebeuren, dat je homie's niet in je auto stappen... Dit probleem heb ik zelf ook regelmatig, wat je dan gewoon moet doen is, een keer instappen, komen ze dan niet, weer uitstappen en je homies naar je toe roepen, daarna moet je gewoon weer in je auto stappen en nu zullen ze waarschinlijk wel bij je in de auto gaan zitten;) Succes verder... Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 degene die je als eerste recruteerd moet ook als eerste instappen (anders stappen de andere ook nie in), het probleem kan zijn dat je eerste gerecruteerde homie vast zit (achter een muurtje ofzo). Reageren
the_fa2man Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 die missie is makelijk man maar dit hoort op de gta sa missie hulp forum Reageren
Moonbeam Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ja mischien dat iemand je daar beter kan helepen, btw ik heb een savegame waarbij ik die missie net gehaald heb maar ik denk dat je beter je savegame bij "savegameaanvraag" kan insturen of iemand hem voor je wil halen >>> Door GTA-Sheep: Topic verplaatst naar SA Missiehulp<<< Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 bij de missie los desperados komt mijn gang niet in de auto terwijl ik ze roep Ik heb hem op de ps2 en heb dat probleem ook wel eens. Het kan dat ze opeens bang zijn dan bedoel ik dat ze wegrennen of je hebt een bug als je een bug hebt zijn er 2 mogelijkheden jevraagt een savegame aan of je speelt het spel opnieuw en als je hem op de pc hebt instaleer hem dan opnieuw. Reageren
!@STAN@! Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 dit is een beetje domme vraag (vind ik zelf) hoe beveel je je gang om ze bijvoorbeeld in te laten stappen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Geen enkele vraag is dom, je kunt niet alles weten maar ik wel. Je kunt mensen recruteren (bevelen om je te volgen of mee in een auto) dan richt je op ze. Dan zal er een driehoekje boven je persoon die je recruteren wilt. Dan druk je G of H in en kun dan volgen ze je. Succes! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Wat maakt dat uit hij wist het toch niet en geneen vraag is toch dom. Edit; Ruurd was me net voor. Bewerkt: 10 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
djbackdoor Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ja soms willen je HOMIES Niet mee Reageren
Don_colombia_bogota Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Hoe vaak heb je die opdracht gedaan? Bij de ps2 moet JE MET R2 En Bovenste pijl T0evoegen. Of je moet in 2x proberen dan lukt het vaak wel Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Hoe vaak heb je die opdracht gedaan? Bij de ps2 moet JE MET R2 En Bovenste pijl T0evoegen. Of je moet in 2x proberen dan lukt het vaak wel correctie bij de ps2 moet je R1 (richten op je gang)en dan boven Bewerkt: 10 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je moet met R1 richten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.