Ice Banana Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 halo gasten moet je eigenlijk betalen voor online te gamen ? en hoe lang is dan die kabel die erin zit ,? want onze modem staat in de garage en de ps2 in de woonkamer en das een heel eind kan dat ook draadloos? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 halo gastenmoet je eigenlijk betalen voor online te gamen ? en hoe lang is dan die kabel die erin zit ,? want onze modem staat in de garage en de ps2 in de woonkamer en das een heel eind kan dat ook draadloos? Online gamen is geheel gratis. Draadloos kan wel, maar dan moet je wel een ontvanger hebben, en een kabel die je tussen de PlayStation 2 en ontvanger aansluit. Je kunt namelijk geen antenne in de PlayStation 2 stoppen, daar is geen goede aansluiting voor. Verder moet je een adapter kopen als je online wilt spelen met een oudere PlayStation 2 (de dikke ). Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Kost het niet geld? Voor hoelang je online bent? Of kost alleen die adapter geld? Reageren
bigG Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Online gamen is geheel gratis. Meen je dit sirieus? Ik heb namelijk vaak als ik bijvoorbeeld Midnight Club 3 speel het gevoel van ''oh, wat zou ik dit graag tegen andere mensen spelen''. Ik dacht dat je hier een abonement voor moest hebben of is dat alleen bij Xbox Live? Ik neem BTW aan dat de enige andere kosten die eraan verbonden liggen de rekening van je internet is? (mazzel dat wij ADSL vast bedrag per maand hebben) Draadloos kan wel, maar dan moet je wel een ontvanger hebben, en een kabel die je tussen de PlayStation 2 en ontvanger aansluit. Je kunt namelijk geen antenne in de PlayStation 2 stoppen, daar is geen goede aansluiting voor.Verder moet je een adapter kopen als je online wilt spelen met een oudere PlayStation 2 (de dikke ). Hoeveel gaat dit ongeveer kosten? Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Het lijk mij ook dat je een Router moet hebben.. Voor draadloos en gewoon draad! Reageren
gangster28 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Online is gratis op de ps2 bij xbox moet je geloof ik wel betalen en het kan draadloos alleen dat kost wel wat laatst had ik zo'n ding gezien en die was iets van 120.- dus je kan beter snoer hebben.(= veel goedkoper) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Online is gratis op de ps2 bij xbox moet je geloof ik wel betalen en het kan draadloos alleen dat kost wel wat laatst had ik zo'n ding gezien en die was iets van 120.- dus je kan beter snoer hebben.(= veel goedkoper) Verder valt draadloze verbinding vaak uit als er constant data overheen gaat... Niet aan te raden dus voor online gaming. Het is inderdaad zo dat je alleen voor XBox Live moet betalen, maar het kan dacht ik ook gratis, dan wel in beperkte vorm. Bij de XBox 360 is het zo dat je gratis online kunt, o.a. naar de online 360 Shop van Microsoft. Maar om online een spel te spelen moet je weer wel betalen. Hoe het ook zij, op de PS2 is het gratis. Meen je dit sirieus? Ik heb namelijk vaak als ik bijvoorbeeld Midnight Club 3 speel het gevoel van ''oh, wat zou ik dit graag tegen andere mensen spelen''. Dat zou je inderdaad wel denken als je met de PS2 online gaat. Maar iedereen kan gratis online gamen met de PS2. Het is alleen zo dat het niet veel gebeurd, omdat de ondersteuning gewoon niet geweldig is. Het is Sony nooit gelukt om net zo'n groot online gebeuren op te zetten als Microsoft. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik denk niet echt dat dit bij Computer Talk hoort Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik zit nu online: wolfenstein enemy territory te spelen, dus het kan Reageren
X-TX Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Draadloos internet: Het is het laatste wat je moet nemen als het niks anders kan. Ik heb genoeg ervaring met draadloos internet dat ik het toch afraad. koop maar 15 meter langer kabel dan draadloos apparatuur. Is veel beter. Ook valt het te vaak uit en geloof mij, dat wil je niet hebben. Bij somige mensen werkt computer met Proxy en dat is volgens mij ook zo bij PS2. Als er nieuwe Proxy komt heb je in een keer andere IP. En dan zult je draadloos verbinding uitvallen en word je weg gekickt bij de server waar je op dat moment speelt. Kosten: Je moet het kabel, adapter, internet, (soms)dataverkeer wel betalen. De server waar je op speelt word betaald door andere mensen. Bij Xbox zijn er meer kosten zo goed ik me dat kan herinneren van reclame. Als je eigen server wilt kopen bij een bedrijf moet je ook daarvoor betalen. Spellen: Somige spellen ontwikkelaars zetten server op voor hun spel zodat men daar overheen kan spelen. Daar zijn zover ik weet geen kosten aan verbonden. Is zo'n server niet beschikbaar of weet je niet hoe je moet beginnen bij een server. Zoek dan de site van de spel op en kijk daar of er een lijst is met servers. Spelers: Bij oude spellen zijn er soms weinig spelers per server. Denk dan niet aan Counter Strike die al een tijdje bestaat. Zo'n spel word al een lange tijd gespeeld. Kijk dus uit dat je niet al te oude spel hebt want anders heeft het weinig zin om iets te beginnen met online gaming. Het is namelijk niet leuk om met 2 of 3 man te spelen. Ik zou gewoon extra lange kabel nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.