Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Die tekst is wel mooi, alleen dat spul om die auto's niet. 6,5/10 Reageren
Juice Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Een beetje saai. Alleen maar geel. De tekst vind ik ook niet mooi. En die gloed om de auto's ook niet. 6/10 Reageren
-Roy- Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Je hebt ook geen border! 6,5/10 Reageren
Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 alle kritiek wat er is gegeven sluit ik me bij aan 4 voor de moeite Reageren
Velaro Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Je kon geen border doen,en ten tweede MPP kun jij het beter ? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik vind van wel, eigenlijk. Reageren
Ferre Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Ik vind (waarschijnlijk de brush) niet goed passen bij de auto's. Wel een mooie lettertype 6/10 Edit: Komt het niet doordat het plaatje een .gif is? Bewerkt: 7 januari 2006 door Ferre Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Valero gebruik jij photoshop? Vind ik het zonde dat je je photoshop zo gebruikt het zou beter zijn als je wat tuts volgt of als je wat brushes gebruik zou er een heel wat beter effect uit komen. Als het met paint gedaan is is het nog wel mooi maar toch vind ik het geen effect om te zeggen WOW. Ik sluit me bij vele aan maar toch vind ik dat een border niet noodzakelijk is bij vele graphics. Ik zou proberen wat tuts te gebruiken en wat meerdere effecten. Reageren
Velaro Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik gebruik PhotoShop CS2 V9.0 maar ik kan de tuts niet volgen omdat ik al die opties in de nieuwe niet vind Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik gebruik PhotoShop CS2 V9.0 maar ik kan de tuts niet volgen omdat ik al die opties in de nieuwe niet vind Dat is onzin alles zit daarin dan kijk je wel op oude sites hoor. Reageren
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Nee ik kijk hier op dit forum bij Tutorials en dat is GEEN onzin. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Alle tuts zijn hier voor alle photoshops en desnoods kijk je op www.good-tutorials.com of www.pixel2life.com . Reageren
Blu3ice Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Deze vind ik niet echt geslaagd... Een drieënhalfje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.