Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) om te raten Bewerkt: 7 januari 2006 door Mpp Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik mis de border en de text is niet mooi. Volgens mij het je het verkeerde lettertype of size of type. Neem deze instellingen voortaan. Dan krijg je dit: Verder mooi. Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Leuk alleen die tekst niet! 7/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik mis de border en de text is niet mooi.Volgens mij het je het verkeerde lettertype of size of type. Neem deze instellingen voortaan. Dan krijg je dit: Verder mooi. Idd dat is de manier die text is veelste groot lijkt ook wel met ctrl+t vergroot maar dat weet ik niet. Animatie is beetje te langzaam. Reageren
Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 rate nu wat ik in mn sig heb Reageren
Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) ik heb nog een wallpaper klik hier Bewerkt: 7 januari 2006 door Mpp Reageren
Ferre Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Bij die Userbars die je in je sig hebt, vind ik het plaatje te groot. Neem bijv. dezelfde grootte als in de SA userbar. 6,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.