Velaro Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Hier komen al mijn sigs te staan,natuurlijk mogen jullie ze raten en commentaar geven. Bewerkt: 7 januari 2006 door Velaro Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Die 1e had ik al gerate, die vondt ik niet heel mooi met dat paarsige om die auto's. Je 2e is wel mooi mooie achtergrond, goeie tekst. 7,5/10 Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 De eerste vind ik wel mooi met zo dat tof effect rond de auto's. Dus een 7,5/10 De tweede vind ik iets minder, de kleuren vind ik niet zo mooi. Maar toch nog een 6.5/10. Greetz Matiscus Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 1e: 4/10 omdat ik dat rondom de auto's niet mooi vind en de achtergrong vind ik ook niet mooi. 2e: 5/10 omdat er niet veel speciaals te zien is, voor de rest is de achtergrond wel aardig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.