YPM Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Hier ga ik mijn art posten, om te beginnen met deze: Rate mijn sig ook maar Bewerkt: 8 januari 2006 door YPM Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Heel mooi gedaan! Allebij een 9/10! Reageren
need my speed Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Wow, da's mooi...9.0 / 10! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 rrrrrrrrrr die mooi 10 alle2 Reageren
YPM Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 En wat vinden jullie van mijn nieuwe site |||KLIK HIER||| Reageren
Achille Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Dat groene verpest je hele site... Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Leuk man een dikke 9/10. Welk lettertype gebruik je bij die auto's? Reageren
YPM Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Leuk man een dikke 9/10. Welk lettertype gebruik je bij die auto's? In de sigs gebruikt ik bijde het lettertype Rufa van Dafont.com Bij die met de auto het ik nog wat aan de blending options verandert. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 En wat vinden jullie van mijn nieuwe site |||KLIK HIER||| geen reclame ( een eenvoudige link naar eigen site in signature mag ) Staat in de hoofd regels waarschijnlijk niet gezien lol. Zijn wel mooi maar ik mis borders. Reageren
YPM Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 En wat vinden jullie van mijn nieuwe site |||KLIK HIER||| geen reclame ( een eenvoudige link naar eigen site in signature mag ) Staat in de hoofd regels waarschijnlijk niet gezien lol. Zijn wel mooi maar ik mis borders. Hoe bedoel je, van mijn site??? Dat heb ik van een andere topic op deze showroom... EN dit is tog ook een eenvoudige link??? Reageren
YPM Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Het is al weer een tijdje geleden maar nu ik toch weekend hab dacht ik:"ik ga maar weer eens wat posten" Ik moet dus nu een banner maken voor op een website en ik dacht ik vraag aan jullie wat jullie er van vinden: (laden kan ff duren) Rates en comments plz... Reageren
Mpp Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) naa een 7,5 ik vind hem een beetje te nep srry probeer ook je naam een keertje in een andere lettertype te doen scheelt een paar puntjes Bewerkt: 22 januari 2006 door Mpp Reageren
Ferre Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik rate je signature in je 1e post. Je hebt een mooie render gebruikt! Leuk ook met neon en die bliksem ook. Lettertype vind ik ietsjes minder. 8,8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.