Yohan Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 50 Cent. Ft. Tony Yayo - Blood Hound Reageren
Yohan Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 The Counting Crows - Colorblind Ik dacht een hip-hopper moet ook ze gevoelige kant laten zien.. Dit nummer komt overigens uit de geweldige film: Cruel Intentsions.. B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Rainbow - Since You've Been gone That 80's song!!! Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij nee, geintje... Eminem - Rain Man Reageren
Yohan Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Rain Man Rullez.. Just Did A Whole Song, And I Didn't Say Shit.. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Eminem - Mockingbird hij begint wel een beetje softer te worden in zijn liedjes moet ik zeggen maar ik vind hem wel mooi Reageren
Yohan Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Hoezow softer? Omdat hij liedje schrijft over zin dochter..? <_< Neej Eminem is gewoon veranderd sinds de tijd dat hij net beroemd was, hij is gegroeid.. Reageren
Tim14 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Eminem - Mockingbirdhij begint wel een beetje softer te worden in zijn liedjes moet ik zeggen maar ik vind hem wel mooi Vind Eminem soms een beetje raar, eerst heeft hij een gevoelig liedje over zijn dochter, en dan maakt hij een clip waarin Wacko Jacko zijn neus verliest Reageren
Yohan Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Just Lose It was eerder dan Mockingbird En als je Eminem een beetje kent weet je dat hij graag rapt over de dingen in de wereld en toender tijd was het M.J (nu nog steeds ) En nu over zijn dochter, dit is ook niet zo vreemd aangezien Eminem veel van haar houd en hij zijn eerste cd (The Slim Shady LP) al aan haar had opgedragen.. Mijn liedje van de dag: G-unit - G'd Up.. B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 America - Ventura highway, dit is de regelrechte car classic! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 The Darkraver- Snappi Hardcore remix Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Dj Outblast - Life Sentence For Mankind (Outblast in concert anthem) Reageren
Yohan Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Snoop Dogg Ft. Justin T. & Charlie Wilson... Signs.. echt een lekker nummer.. B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 Chicago - If you leave me now Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.