Juice Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Ik had 3 vraagjes over Soul Calibur II op de GameCube. --------------------------------------------- 1. Ik heb gezien dat je als Link kunt spelen bij Soul Calibur II voor op de GameCube. Kun je alleen maar met Link spelen, of kun je ook gewoon een ander personage kiezen? --------------------------------------------- 2. Heeft Soul Calibur II een Multiplayer stand waardoor je met zijn tweeen kan spelen? --------------------------------------------- 3. Ik kan kiezen tussen Player's Choice en zonder. Wat houd dat precies in? Alvast bedankt Juice Bewerkt: 7 januari 2006 door Juice Reageren
LucasV Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) 1. Je kunt met veel meer spelers dan met Link spelen. In totaal zijn er iets van 25 dacht ik. 2. Ja, je kunt met z'n tweeën tegen elkaar spelen. 3. Player's Choice heeft een ander hoesje (zilver eromheen en bovenaan staat Player's Chioce). Ken je platinum op de PS2 of classics op de Xbox? Dit zijn de games die heel goed zijn verkocht en nu verlaagt zijn in prijs. Player's Chioce Geen Player's Chioce / normaal Bewerkt: 7 januari 2006 door LucasV Reageren
Juice Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 OK, heel erg bedankt voor je hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.