JoWorstNightmar Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 weet er iemand waar dat ik een tank kan vinden? :$ Ik probeer die missie waar iedreen opb u af komt met een chainsaw, maar ik sterf altijd, daarom wil ik die bonus van 50 armor hebben .... Reageren
Rekam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Volgens mij kan je hem enkel krijgen door het spel 100% uit te spelen en door de cheat. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Hallo, Je kan geen tank vinden. Maar wel met een cheat:cheats GTA lcs En je krijgt een tank als je het spel 100% hebt uitgespeeld. gta-freak2 EDIT: Rekam was me voor!!! Bewerkt: 7 januari 2006 door gta-freak2 Reageren
JoWorstNightmar Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Hallo,Je kan geen tank vinden. Maar wel met een cheat:cheats GTA lcs En je krijgt een tank als je het spel 100% hebt uitgespeeld. gta-freak2 EDIT: Rekam was me voor!!! bedankt, maar ik speel zonder codes, spijtig. Reageren
markmu Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Bij de missie Showgun Sowdown kun je een tank krijgen. Zie mijn eigen gemaakte walktrough via de link . (Het is ergens onderaan de blz.) Grtz, Mark. Reageren
JoWorstNightmar Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Bij de missie Showgun Sowdown kun je een tank krijgen. Zie mijn eigen gemaakte walktrough via de link . (Het is ergens onderaan de blz.)Grtz, Mark. badankt, maar ik heb het spel uit, ni voor 100%, maar wel de story line ... Reageren
VforV Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Dit heb ik gedaan: Bij mijn savehuis in Newport (Staunton) heb ik een beetje mijn wapens zitten testen tot ik 6 sterren had. Daarna ben ik af en toe eens gaan kijken of er een tank in aantocht was om er vervolgens vlug één te stelen (wel opletten dat ze je niet doodschieten, wees dus snel en plan je handelingen). Eens in de tank ben ik vlug terug naar mijn binnenkoer gereden om de tank in de garage te zetten. Dan naar binnen gaan en saven (dan ben je je sterren weer kwijt). Dit speelde zich allemaal af aan de ingang (oprit naast parkeergarage) bij mijn savehuis. Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Slimme move ! Ik zelf zit nog niet te denken aan een tank .. eerst even verder komen met het spel zit pas , +- 20 % Dus nog wel wat te gaan Reageren
VforV Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Het zal bij mij ook nog een tijdje duren om de volle 100% te halen. Want nu moet ik constant rampages, hidden packages en side missions zoeken om een procentje bij te hebben. Nu heb ik 72% Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Niet slecht ik heb zowiezo de laatste tijd weinig tijd om te kunnen gamen .. ivm school,studie .. in't weekend zal ik nog eens flink ertegen aan gaan , ghehe Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Alles goed en wel he jongens, maar zouden we ontopic kunnen blijven? *hier niet op reageren, gewoon doen * Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.