Koen_92 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 het is wel een beetje een domme vraag maar kan ik in gta 3 een dodo (zo'n vliegtuigje) vinden? Ik heb op het vliegveld gekeken maar daar stond die niet (of moet ik beter zoeken)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 het is wel een beetje een domme vraag maar kan ik in gta 3 een dodo (zo'n vliegtuigje) vinden?Ik heb op het vliegveld gekeken maar daar stond die niet (of moet ik beter zoeken)? op het vliegveld naast het helicopter platform Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Er staat er ook een in een de meest oostelijke hangar. Mijn vliegrecord: 20 seconden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Hier nog even op een kaartje gebracht waar het precies is. Bij de rode stip in de hangar staat sowieso in, verder langs het weg op dat vliegveld vind je ook nog wel 1. Waar die precies is weet ik niet, maar iig wel langs de weg. Let niet op de nummers, want het is eigenlijk een kaartje van de Hidden Packages. Het vliegen is behoorlijk moeilijk, mijn Persoonlijk Record is maar 3 seconden. Veel succes. Bewerkt: 8 april 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ballas Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 hoe kan je er nu eigenlijk goed mee vliegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 De Dodo staat bij het platform van de helikopters en onder een afdekking waar nog meer vliegtuigen staan waar je niet in kunt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 in mijn savegame sta je in staunton island met een dodo in je garage en heb je pas een misssie gedaan op portland ik was met chittychittybb over beide bruggen gevlogen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Heey, ik heb veel topic gelezen dat je een Dodo hebt. Maar waar kun je die vinden? Alvast bedankt Mr.X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Je kunt in GTA 3 3 Dodo's vinden op het vliegveld op het derde eiland. Er staat er 1 in een hanger als je aankomt op het vliegveld in het midden van de hangers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Ter toevoeging aan DenkaanHenk: Op WikiGTA is een kaartje te vinden met de vindplaats(en) van elk voertuig, zo ook de Dodo uit GTA III. Het betreffende kaartje vind je hier: *KLIK*. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Dankje, Ik heb nog een vraag! Heb je bij GTA III en map als je de menu komt of heb je daar een speciale knop voor? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Nee in GTA 3 heb je jammer genoeg geen map alleen een radar. In GTA Vice City is pas een map bijgekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Ow oke. Iedereen bedankt. Best jammer dat er geen map is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Iedereen bedankt. Best jammer dat er geen map is!Het is inderdaad jammer dat er geen map ingame te vinden is, met uitzondering van de radar uiteraard. Maar bijgeleverd bij de game vind je ook een map, die je naast je neer kunt leggen tijdens het spelen van GTA III. Mocht je iets willen zoeken, zet het spel even op pauze en neem een kijkje op de map. Een andere manier is gebruikmaken van de maps die op WikiGTA te vinden zijn. Die van GTA III vind je hier: *KLIK*. Eéntje is printervriendelijk en is dus ook makkelijk te gebruiken als je 'm uitprint. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 OFFTOPIC: je hebt bijna niks aan een dodo (sorry) :$ je kan er bijna niet mee vliegen want de vleugels zijn er afgehakt dit hebben ze gedaan omdat je eigenlijk een missie moest doen voor ene: darkel je kan er meer over lezen in andere topics Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.