-Roy- Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Weet iemand waar de cheats en hun functie staan? Want ik wil graag de bubblecarscheat ook bij mezelf zodat ik ook ga vliegen. Weet iemand dit? BVD Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Is dit voor San Andreas? Zoja, klik dan op DEZE link. Is dit Voor Vice City? Zoja, klik dan op DEZE link. Is dit voor GTA3? Zoja, klik dan op DEZE link. P.S. Alle cheats zijn voor de pc-versie. Reageren
-Roy- Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik bedoel de cheats, die moeten toch wel ergens in een bestand zijn opgeslagen? Ik wil ze graag veranderen. p.s. Dit is voor San Andreas. Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Nee, dat denk ik niet. Cheats is volgens mij iets dat het spel hackt. Denk ik. En geen bestand heeft. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Hackt of kraakt Ckers niet. Want als ik GTA-texter open, dan staat er gewoon: ''Weahter Cheat'' ''Weapon Cheat'' ''Cheat Activated'' En...... er staat dit, maar ik weet niet hoe je het kan gebruiken. Cheat Mode: ON Cheat Mode: OFF Reageren
need my speed Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ja, maar je kan toch de .GXT files editten? Dat doe ik zelf ook. Cheats zijn geloof ik gewoon door R* er in gezet, net zoals Easter Egg's. Maar ik weet het ook niet zeker. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Leg eens uitgebreid uit Reageren
gtaruler Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 cheats voor gtaIII en vc zyn makkelijk te onthouwe maar die van sa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.